Wikia

WoWWiki

Zendarin Windrunner

Dyskusja0
2645stron na
tej wiki
Neutral 32
Zendarin Windrunner
Zendarin Windrunner
Rasa Krwawy Elf (Humanoid)
Przynależność
Lokacja
Nieznana
Status Zmarły
Krewni Vereesa, Sylvanas, Alleria, Lirath (kuzyni); Galdarin, Giramar, Arator

Zendarin Windrunner był Krwawym elfem, kuzynem sióstr Windrunner, który sprzymierzył się z czarną smoczycą Sinestrą, próbując stworzyć Smocze Stado Zmierzchu.

Biografia

WoW-comic-logo-16x68 Niniejsza sekcja zawiera informacje opublikowane w komiksach World of Warcraft.

Jako dziecko, Zendarin marzył o rozwijaniu kariery dyplomatycznej i w końcu o staniu się silnym, potężnym szlachcicem. Początkowo chciał osiągnąć to w uczciwy sposób, ale kiedy Słoneczna Studnia została zniszczona, głód magii spowodował, że stał się krwawym elfem. Jako krwawy elf, Zendarin miał przed sobą jeden cel: zdobyć więcej magicznej mocy, by zaspokoić swoje uzależnienie od magii, a także wzmocnienie się, by pochłaniać więcej mocy od innych. Wkrótce stał się w tym świetny.

Zendarin bezskutecznie próbował porwać bliźniaki Rhonina i swojej kuzynki Vereesy, Galdarina i Giramara, gdyż uważał, że potomstwo wysokiej elfki i ludzkiego czarodzieja może posiadać potężne moce. Zendarin gardził ludźmi, stawiając ich prawie na równi ze zwierzętami. Podobne zdanie miał o Vereesie i Allerii, które wyszły za mąż za ludzi i w dodatku miały z nimi dzieci.

Zendarin sprzymierzył się z czarną smoczycą Sinestrą i obiecał pomóc jej w stworzeniu Stada Zmierzchu, w zamian za nowe źródła magicznej energii, które miały zaspokoić jego uzależnienie. Schwytał Smoka Pustki Zzeraku i dostarczył go swojej nowej pani. Sintharia zaczęła karmić swoje nowe dzieło Dargonaxa esencją Zzeraku.

Chociaż Zendarin pomógł Sinestrze, miał on także inne powody sprzymierzenia się z nią, niż tylko obiecane źródła magii: miał nadzieję przejąć kontrolę nad Dargonaxem i uczynić go swoim własnym smokiem. Próbował zrobić to za pomocą ostatecznego karmienia, by zrobić z niego swego sługę. Sinestra przewidziała wszystko i włączyła zdradę Zendarina do swoich planów, które skończyły się na jego porażce i ucieczce przed wygłodzonym smokiem zmierzchu. Zendarin później próbował ukraść Duszę Demona (prawdopodobnie jako alternatywne źródło magii), które zniszczyło Deathwinga, zgładzonego lata temu przez Rhonina. Gdyby nie interwencja Vereesy, uwolniłby on duszę demona. Na szczęście interwencja poskutkowała zniszczeniem duszy, a także Zendarina, gdy skradziona laska Naaru dotknęła artefaktu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki