Wikia

WoWWiki

Yogg-Saron

Dyskusja0
2598stron na
tej wiki
  Blizz construction sign Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Neutral 32
Yogg-Saron
Tytuł Bestia o Tysiącu Paszczy, Diabeł o Tysiącu Twarzach, Bóg Śmierci, Ten, Którego Nie Wolno Nazywać,
Poziom  ?? (Boss)
Przynależność
Starożytni Bogowie
Stanowisko Starożytny Bóg Śmierci
Lokacja

Yogg-Saron jest Starożytnym Bogiem śmierci, uwięzionym przez tytanów w głębiach Ulduar. Jest odpowiedzialny za korupcję Grizzly Hills i Ursocków. Wpłynął na strażnika Lokena, który skorumpował resztę strażników i ułatwił mu ucieczkę. Yogg-Saron pojawia się w World of Warcraft jako boss w raidzieUlduar, dodanym w patchu 3.1.0.

Historia

Yogg-Saron z pozostałymi Bogami stworzył Klątwę Ciała w celu zainfekowania i zasymilowania kreacji tytanów, takich jak earthen. Tytani odkryli, że zniszczenie Starożytnych Bogów uszkodzi świat, więc uwięzili ich pod Azeroth. Strażnicy Freya, Hodir, Mimiron, Thorim i Loken mieli go pilnować. Yogg-Saron skorumpował Lokena, który zrobił to samo z resztą strażników, umożliwiając Yogg-Saronowi ucieczkę.

Yogg-Saron jest uważany za przyczynę spaczenia drzewa Vordrassil, kiedy jego korzenie dotarły do jego leża. Druidzi zniszczyli drzewa kiedy tylko to odkryli, ale spaczenie rozprzestrzeniło się na furbolgi z Grizzlemaw, które zamieszkały pień i próbowały odbudować drzewo, używając do tego spaczonej magii wskrzeszonego niedźwiedziego boga Ursoca, który także uległ korupcji.

Yogg-Saron jest bossem w Ulduar, w Więzeniu Yogg-Sarona, pilnowanym przez beztwarzowych z Generałem Vezaxem na czele.

Więcej od Wikii

Losowa wiki