Wikia

WoWWiki

Yogg-Saron

2813stron na
tej wiki
Dyskusja0
  Blizz construction sign Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Neutral 32
Yogg-Saron
Yogg-Saron Bóg Śmierci
Tytuł Bestia o Tysiącu Paszczy, Diabeł o Tysiącu Twarzach, Bóg Śmierci, Ten, Którego Nie Wolno Nazywać,
Poziom  ?? (Boss)
Przynależność
Starożytni Bogowie
Stanowisko Starożytny Bóg Śmierci
Lokacja
Status Uwięziony,Wieczny(Wiedza), Możliwy do pokonania(WoW)

Yogg-Saron jest Starożytnym Bogiem śmierci, uwięzionym przez tytanów w głębiach Ulduar. Jest odpowiedzialny za korupcję Grizzly Hills, Ursocków, wpłynął także na strażnika Lokena, który skorumpował resztę strażników i ułatwił mu ucieczkę. Yogg-Saron pojawia się w World of Warcraft jako boss w raidzie Ulduar, dodanym w patchu 3.1.0.

Historia

Yogg-Saron, tak jak reszta Starożytnych Bóstw, panował w ogarniętym przez mrok świecie Azeroth, do czasu przybycia Tytanów. Tytani, w celu odkażenia tego świata, zaczeli zwalczac Stare Bóstwa, lecz odkryli że ich zniszczenie rozerwie Azeroth. Z tego powodu, uwięzili Bogów w więzieniach rozsianych po całym Azeroth'cie.

Samego Yogg-Sarona Tytani uwięzili w Ulduarze , a Strażnicy: Freya, Hodir, Mimiron, Thorim i Loken mieli go pilnować. Lecz Stare Bóstwo było na tyle silne, by ze swojego więzienia rzucić klątwe ciała na kreacje tytanów, Earthen, zamieniając dużą ilość z nich w Krasnoludy.

Wiele tysięcy lat później, Yogg-Saron skorumpował Lokena, jednego ze strażników chroniących jego więzienia, który następnie przejął kontrole nad resztą strażników, umożliwiając Yogg-Saronowi ucieczkę.

Yogg-Saron jest uważany za przyczynę spaczenia drzewa Vordrassil, gdy jego korzenie dotarły do jego leża. Druidzi zniszczyli drzewa kiedy tylko to odkryli, ale spaczenie rozprzestrzeniło się na furbolgi z Grizzlemaw, które zamieszkały pień i próbowały odbudować drzewo, używając do tego spaczonej magii wskrzeszonego niedźwiedziego boga Ursoca, który także uległ korupcji.

Yogg-Saron jest bossem w Ulduar, w Więzeniu Yogg-Sarona, pilnowanym przez beztwarzowych z Generałem Vezaxem na czele.

Więcej od Wikii

Losowa wiki