Wikia

WoWWiki

Water elemental

Dyskusja0
2400stron na
tej wiki

Przekierowano z Water Elemental

WaterElemental
Żywiołaki wody to żywiołaki stworzone z wody lub innych cieczy. Niektóre z nich zostały skażone, co objawia się zielonym, zamiast niebieskim, zabarwieniem. Żywiołak wody to muskularna człekokształtna postać uformowana z szemrzącej zielono-niebieskiej wody; polerowane miedziane bransolety nosi na masywnych ramionach, a na bezkształtnej głowie jarzy się dwoje niebieskich oczu. Tors zwęża się ku dołowi, tworząc stożkowaty wir. Żywiołaki wody, prawdopodobnie najbardziej wszechstronne ze wszystkich żywiołaków, mają silne ramiona, szybkie ruchy i zdrowe nastawienie. Wrogowie się ich boją, gdyż opanowały niszczycielskie wodne ataki, paraliżujące ciosy i umiejętność formowania potężnych wirów wodnych. Są one również najbardziej skryte. Wiele z nich nigdy nie oglądało światła słonecznego i mieszka wśród wraków na oceanie i pośród zapomnianych miast. podczas Trzeciej Wojny arcymagowie ludzi preferowali przyzywanie żywiołaków wody spośród całej gamy sług żywiołów. Ze wszystkich, właśnie z żywiołakami wody podróżnicy mają największą szansę rozwiązać konflikt na drodze dyplomatycznej. Bazują one na swym wirze jako pierwszym ataku, a dopiero potem, gdy jest to konieczne, będą walczyły w zwarciu. Skupiają paraliżujące ataki na pojedynczych celach, mając nadzieję zneutralizować zagrożenie przed zwróceniem uwagi pozostałych wrogów. Żywiołaki wody pochodzą z Abisalnej Paszczy na Planie Żywiołów. Posługują się językami Kalimrag i aquańskim. Nie wszystkie żywiołaki wody są sługami panów i książąt żywiołów, niektóre są zwolennikami pierwotnych duchów żywiołów z Outland.

Żywiołaki wody podczas Pierwszej Wojny

Waterelementalfem
Żywiołak wody w formie żeńskiej
MorpheiusDodany przez Morpheius

Opis ludzi

Te stworzenia są stworzone z magicznej esencji wody. Po stworzeniu pozostają lojalnymi sługami i bez zająknięcia będą wykonywały polecenia swoich panów. Gdy wyzwolą się spod władania swego pana, stają się wolnymi istotami, które czynią, co im się podoba. Są wyśmienitymi wojownikami i będą bronić tych, którym służą, do śmierci.

Opis orków

Są to twory magii Ludzi. Czasami znajdują się na służbie ich Zaklinaczy, mają moc kształtowania wody według własnej woli. Gdy nie są kontrolowane, są trudne do rozproszenia, gdyż wykazują pewne oznaki niezależnego myślenia i motywacji. W innych wypadkach te żywiołaki będą atakowały, aż zostaną zniszczone lub ich wróg padnie martwy.

Użycie żywiołaków wody przez władających magią

Dalarańskie żywiołaki wody

Arcymagowie z Dalaranu dawno temu posiedli umiejętność przyzywania lojalnych żywiołaków wody, by walczyły po ich stronie. Nie jest wiadome, jak posiedli tę wiedzę. Wiadomo natomiast, że te żywiołaki różnią się od tych, które służą Starym Bóstwom tym, że są stworzone z obecnej w Azeroth wody; Arcymag zbiera wszystkie cząsteczki wody występujące w okolicy, koncentruje je i nadaje im formę. Większośc Arcymagów z Dalaranu i Starszych Czarodziejów z Kul Tiras jest w stanie tego dokonać.

Wyczarowane żywiołaki wody/Pierwsza Wojna

Podczas Pierwszej Wojny Zaklinacze ze Stormwind musieli stawić czoło koszmarowi Demonów przyzywanych przez Gul'dana i Czarnoksiężników. Po naradzie z Arcymagami zgodzili się, że Żywiołaki Wody będą najlepszą odpowiedzią: płomienie wywołane przez czarnoksiężnika lub demona zostaną ugaszone przez samego żywiołaka. Mimo że demony padały pod ciosami żywiołaków wody, Zaklinacze zostali wymordowani i królestwo upadło.

Trzecia Wojna

Żywiołaki wody służyły swoim mistrzom podczas Trzeciej Wojny. Najbardziej znanymi żywiołakami były te przyzwane przez Jainę Proudmoore, które wydawały się mieć niemal wykształconą osobowość i służyły jako jej permanentni strażnicy. Liczni nieumarli polegli pod ich ciosami, jak również żywiołaki Jainy miały swój udział w bitwy o Górę Hyjal, gdzie walczyły z Ragem Winterchillem, Azgalorem i Anetheronem.

Po Trzeciej Wojnie Starsi Czarodzieje z Kul Tiras, którzy przybyli z admirałem Proudmoorem do Kalimdoru, przyzywali żywiołaki wody podczas szalonej misji zniszczenia Durotaru. Po śmierci Admirała, Starsi Czarodzieje powrócili do Kul Tiras lub pozostali, by służyć Jainie.

Przyzywanie

Water Elemental TCG
MorpheiusDodany przez Morpheius

Wyszkoleni zaklinacze, magowie i szamani są w stanie przyzywać żywioły. W World of Warcraft wyszkoleni w drzewie mrozu magowie są w stanie przywoływać żywiołaki wody.

Magowie mogą przyzywać żywiołaki wody dzięki drzewu mrozu. Żywiołaki pozostają przywołane przez 45 sekund, mają 3-minutowy okres chłodzenia i kosztuje 16% bazowej many, by przywołać. Żywiołak liczy się jako sojusznik (pupil bojowy ze standardowym paskiem akcji) i ma dwie umiejętności:

Następujące osoby są w stanie wyczarować żywiołaka wody:

Typy żywiołaków wody

Sea Elemental
Żywiołak morza
MorpheiusDodany przez Morpheius

Znane żywiołaki wody

Więcej od Wikii

Losowa wiki