Fandom

WoWWiki

Warsong Gulch

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Warsong Gulch Graphic.jpg

Kotlina Wojennej Pieśni to jedna z najbardziej klasycznych przykładów bitew drużynowych, oparta o zasady Capture the flag. W walce bierze udział maksymalnie 20 osób (10 po stronie przymierza i 10 po stronie hordy) , które toczą walkę o flagi, znajdujące się w bazie wrogiej frakcji.

Zasady

Gracze mają za zadanie trzy razy zabrać flagę z bazy przeciwników i zanieść do swojej bazy. Jednocześnie aby móc odłożyć flagę przeciwników i zdobyć punkt, własna flaga musi znajdować się w swojej bazie.

Motywy

Miejsce bitwy znajduje się blisko miejsca, w którym Grom Hellscream i jego klan Wojennej Pieśni zaczął wyrąbywać drzewa Jesionowej Kniei by zaspokoić zapotrzebowanie na drewno rozrastającej się w Durotarze Hordy. Grupa orków z klanu nazywająca się Najeźdźcami Wojennej Pieśni pomimo sprzeciwów Thralla i szamanów została w okolicy by dalej pozyskiwać surowce.

Czoło stawia im grupa nocnych elfów - Strażnicy Srebrzystego Skrzydła, którzy bronią swoich świętych lasów, jednocześnie szukając okazji na wygnanie najeźdźców raz na zawsze ze swoich ziem.

Wzmocnienia

Na polu bitwy znajdziemy trzy odnawiające się Power-upy dające dodatkowe profity:

  • Przyśpieszenie - Podnosi prędkość poruszania się postaci o 100% przez 20 sekund.
  • Regeneracja - Przywraca 10% bazowego zdrowia na sekundę przez 10 sekund. Atakowanie lub bycie atakowanym przerywa jego działanie.
  • Berserk - Podnosi wszystkie zadawane obrażenia o 30%, zwiększając przy tym otrzymywane obrażenia o 10%. Buff utrzymuję się przez minutę.

Reputacja

  • Zdobycie Flagi - 35 punktów reputacji dla całego zespołu(45 punktów w trakcie trwania Call to Arms).

Więcej w Fandom

Losowa wiki