Wikia

WoWWiki

Vereesa Windrunner

Dyskusja0
2402strony na
tej wiki
Neutral 32
Vereesa Windrunner
Vereesa
Tytuł <Generał Komandosów Srebrnego Przymierza>
Płeć Kobieta
Rasa Wysoki elf (humanoidalna)
Poziom  ?? Boss
Klasa Komandos
Health
13,945,000
Mana
2,129,000
Przynależność
Stanowisko Ambasador Specjalny, Lider Srebrnego Przymierza
Lokacja
Status Żywa
Krewni Rhonin (mąż), Giramar i Galadin (bliźnięta), Alleria, Sylvanas, Lirath (rodzeństwo), Zendarin (kuzyn), Arator (siostrzeniec), Turalyon (szwagier)

Vereesa Windrunner była elficką komandoską, która walczyła w Drugiej i Trzeciej Wojnie. Jest najmłodszą siostrą Sylvanas Windrunner, która stała się Mroczną Panią Opuszczonych, oraz Allerii Windrunner - bohaterki Drugiej Wojny.

Praktycznie cała jej rodzina została wymordowana przez orków podczas Drugiej Wojny oraz w czasie inwazji dokonanej przez Arthasa na Quel'Thalas. Obie jej siostry uważane są za żywe, Sylvanas jedynie technicznie nie wlicza się do żywych, a Alleria żyje, ale nie wiadomo gdzie. Z początku Vereesa była nieświadoma losu Sylvanas.Szablon:Cite Jednak, gdy o wszystkim się dowiedziała, opłakiwała jej fatum. Była bardzo zdenerwowana, gdy jej kuzyn Zendarin bezmyślnie nazwał Sylvanas banshee.

Historia

Vereesa została wyznaczona do eskorty maga Rhonina na jego statek w Hasic. To proste polecenie szybko przeobraziło się w ciężką podróż do Grim Batol, gdzie ostatecznie pomogła magowi w zniszczeniu Duszy Demona i uwolnieniu Królowej Smoków Alexstraszy. Po tym sukcesie, Veressa dostała propozycję zostania Ambasadorką Przymierza od Króla Terenasa i zrzeszenia Kirin Tor. Wraz z Rhoninem miała misję podróżowania i przypominania każdemu z Przymierza, że poza orkami istnieją także inne zagrożenia, który trzeba będzie stawić czoła prędzej czy później.

W trakcie misji i po sprostaniu horrorom Trzeciej Wojny oboje, Vereesa i Rhonin zakochali się w sobie. Pobrali się i elfka urodziła dwóch synów bliźniaków, Giramara i Galdarina.

Jej kuzyn Zendarin, krwawy elf nienawidzący ludzi, próbował porwać jej dzieci. Zendarin uważał, że potomstwo wysokiego elfa i ludzkiego maga może mieć ogromne magiczne moce.

Ponownie pojawia się w noweli Noc Smoka, gdzie stawiła czoła głębiom Grim Batol, szukając zemsty na kuzynie.

World of Warcraft

Vereesa znajduje się w Fioletowej Cytadeli w Dalaran wraz z Rhoninem, Arcymagiem Aethasem Sunreaverem, i Arcymagiem Moderą. Jest dowódcą Srebrnego Przymierza, zbrojnej grupy wysokich elfów, którzy są przeciwko zrzeszaniu krwawych elfów w szeregi Kirin Tor.

Jest związana z zadaniem Quest:A Victory For The Silver Covenant (sword).

Dla graczy hordy jest nastawiona negatywnie, jednak nie można jej zaatakować.

Drobiazgi

Richard Knaak zaznaczył w wywiadzie, iż uważa, że Vereesa ma niechęć do krwawych elfów, prawdopodobnie ze względu na partnera Rhonina, a także kultywuje tradycje wysokich elfów. Jest to widoczne w Nocy smoka, a także dodatku World of Warcraft: Wrath of the Lich King.

Cytaty

  • "Z moim łukiem trafiałam do orków z odległości tysięcy jardów. Walczyłam z trollami, demonami i wieloma innymi. Praktycznie zwiedziłam świat Azeroth wzdłuż i wszerz... Tak, najdroższy, myślę, że dam radę dopóki Jalia nie przybędzie."

  • "Użyj swych oczu i nie nazywaj mnie tym, czym nie jestem, draeneiu!"

Galeria

Źródła

Więcej od Wikii

Losowa wiki