Fandom

WoWWiki

Veil

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Veil to podstawowa jednostka miejska arakkoa. Wszyscy arakkoa żyją w veilach i wszystkie veile są podobnej wielkości. Większe osiedla składają się przeważnie z dwóch lub większej ilości normalnej wielkości veili, czego dobrym przykładem jest Skettis, stolica arakkoa.

Osiedla te wydają się mieć również polityczną naturę, a różne veile cieszą się dużą autonomią. Arakkoa mają veile w Lesie Terokkar, Dolinie Cienistego Księżyca, Półwyspie Piekielnego ognia oraz Górach Krańca Ostrza. Sethekk, renegaci kontrolowani przez Króla Szponu Ikissa również stworzyli własny "veil" wewnątrz Hall Sethekk w Auchindoun.

W World of Warcraft

TBC Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku The Burning Crusade.

Auchindoun

Góry Krańca Ostrza

Półwysep Piekielnego Ognia

Dolina Cienistego Księżyca

Wszystkie veile w tej krainie są zrujnowane, a ich mieszkańcy są obecnie duchami.

Las Terokkar

Shattrah

Wygnańcy ze Skettis posiadają niewielki własny nienazwany veil w Niższym Mieście Shattrath.

Skettis

Warlords of Draenor

WoD Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Warlords of Draenor.

Spires of Arak

W dodatku Warlords of Draenor będzie to ojczyzna arakkoa w swoim pierwotnym stanie przed rozpadem Draenoru. Będzie można się tu natknąć na następujące osady:

  • Skettis
  • Veil Akraz
  • Veil Zekk

Więcej w Fandom

Losowa wiki