Fandom

WoWWiki

Valley of Trials

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Valley Trials.jpg

Dolina Prób

Dolina Prób w południowej części Durotaru jest miejscem, gdzie swoją podróż rozpoczynają młodzi orkowie i trolle. W samej dolinie mogą czuć się bezpieczni przez zagrożeniami z zewnątrz, podczas gdy sami dostępują prób, które przygotowują je do wkroczenia w nowy świat jako rekruci Hordy. Gdy wypełnią wszystkie postawione przed nimi zadania będą wystarczająco gotowi, aby stawić czoło nowym wyzwaniom jakie na nich czekając za wysokimi murami.

W samym centrum doliny znajduje się wykuta w skale nieduża jaskinia, która zapewnia dostateczny komfort dla jej mieszkańców. To tutaj rekruci i trenerzy żyją wspólnie i pracują; i to właśnie tutaj adepci wracają, aby złożyć swój raport po wykonaniu swoich misji. Okolica nie jest zbyt spokojna. Ostatnimi czasy jedna z Jaskiń Płonącego Ostrza w północnej części doliny została opanowana przez demony. Pomimo iż są one dość słabe i nie stanowią większego zagrożenia, to jednak ich ilość wzrosła do tego stopnia, że zakłócają spokój panujący w okolicy. Należy również dodać, że ich obecność sugeruje, iż pogłoski na temat Mrocznej Rady, która może się znajdować w okolicy, zdają się zawierać ziarno prawdy.

Stworzenia występujące w okolicy to między innymi skorpidy oraz dziki. Gdy większość z nich zdaje się być niegroźnych, to jednak jeden ze skorpidów zwany Sarkoth sprawia niemałe kłopoty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki