Fandom

WoWWiki

Val'anyr, Hammer of Ancient Kings

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Val'anyr, Hammer of Ancient Kings
  • Binds when picked up
    Mace
  • Main-Hand
    Speed 1.80
  • 123-230 Damage
  • (98,3 damage per second)
  • +105 Stamina
  • Durability 125 / 125
  • Requires Level 80
  • Equip: Improves critical strike rating by 50 (1.09% @ L80).
    Equip: Improves haste rating by 49 (1.49% @ L80).
    Equip: Increases spell power by 777.
    Equip: Your healing spells have a chance to cause Blessing of Ancient Kings for 15 sec allowing your heals to shield the target absorbing damage equal to 15% of the amount healed.
  • Item Level: 245
  • Sells for: 36 Gold.png 36 Silver.png 51 Copper.png
  • Inv mace 99.png

    Val'anyr, młot dawnych królów jest dostępny po skompletowaniu trzydziestu [Fragment of Val'anyr] oraz po przekształceniu ich w [Shattered Fragments of Val'anyr], i ukończeniu krótkiej linii zadaniowej, przedstawionej poniżej.

    Val'anyr jest kierowany w szczególności dla klas leczących, i może być dzierżony przez druidów, paladynów, kapłanów, i szamanów. W przeciwieństwie do [Atiesh, Greatstaff of the Guardian], który nie był skierowany dla klas leczących, tylko klas typu DPS w szczególności. Jednakże znaczne obrażenia tej broni sprawiają, że czyni to ją użytecznym także dla klas nie leczących. Czyni to także ją użytecznym w momencie wydania dual speca podczas wydania patcha razem z Ulduarem.

    Podłoże historyczne

    Stworzony przez tytanów, Val'anyr został przydzielony dla pierwszego króla ziemnych, Urela Stoneheart'a. Z młotem mógł on tworzyć i dawać życie swoim pobratymcom.
    Val'anyr został zniszczony podczas pierwszej wojny pomiędzy ziemnymi, a żelaznymi krasnoludami. Wierzono, że szczątki broni zostały stracone podczas konfliktu.

    Źródło

    Valanyr.jpg

    Ta legendarna broń, jest nagrodą za wykonanie krótkiej linii zadaniowej rozpoczętej przez [Shattered Fragments of Val'anyr].

    1. 1. Neutral 15.gif [80R] Ancient History
    2. 2. Neutral 15.gif [80R] Val'anyr, Hammer of Ancient Kings

    Achievement

    Po ekwipowaniu tej broni, otrzymasz Achievement w kategorii Feat of Strength Money achievement.png Val'anyr, Hammer of the Ancient Kings.

    Ciekawostki

    Val'anyr został pierwszy raz zdobyty przez Snuggleme na serwerze amerykańskim Kil'jaeden dnia 8 czerwca 2009 roku.

    Zmiany patchowe

    • Patch 3.2.2 Specjalny bonus z tej broni działa już poprawnie z Prayer of Mending oraz z efektem heal-over-time wywołany poprzez efekt Flash of Light użytym na celu z Sacred Shield.
    • Patch 3.1.0 Dodano.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki