Twin Blades of Azzinoth

Dyskusja0 Udostępnij

Twin Blades of Azzinoth
  • +43 Agility
    +57 Stamina
  • Increases hit rating by 21.
    Increases critical strike rating by 23.
    Increases attack power by 88.

  • Bliźniacze Ostrza Azzinotha (zwane również Ostrzami Azzinotha) to legendarna broń w zestawie (który może zostać rozbity na zestaw 2 broni, którą posługuje się Pan Outland, Illidan Stormrage. Wiadomo, że pan otchłani Magtheridon nie mógł się równać z posiadaczem Ostrzy. Ekwipując obydwa miecze, gracz zostaje nagrodzony Feat of Strength Money achievement.png Warglaives of Azzinoth.

    Opis

    Bliźniacze Ostrza Azzinotha to para broni używana przez Illidana Stormrage. Azzinoth był dowódcą strażników zguby, którego Illidan zabił 10,000 lat temu. Illidan zabrał bliźniacze bronie Azzinotha i wyszkolił się w ich używaniu. Stał się dzięki nim niezwykle efektywny w walce. Gdy Illidan używał ostrzy, były one przeważnie połączone, jednak mogły zostać rozłączone, by stworzyć oddzielne bronie. Po rozłączeniu, mogły zostać połączone na nowo.

    Ciekawostki

    • W Warcraft III: Reign of Chaos rękojeść jednej z broni ma namalowany mały wizerunek pandarena (symbol Samwise'a Didiera). Traktowane jest to jako wewnętrzny dowcip; ostrza nie mają żadnego związku z Pandarią, a ich wygląd został zmodyfikowany na potrzeby World of Warcraft: The Burning Crusade.
    • W World of Warcraft ostrza, które mogą zdobyć gracze, nie mogą zostać połączone w jedną broń. W grze Bliźniacze Ostrza Azzinotha to para legendarnych mieczy, trzymana w głównej i drugiej ręce, których używać mogą tylko wojownicy i łotrzykowie. Wczesna, niemożliwa do zdobycia wersja mieczy posiada funkcję, jak jest opisana w wiedzy.
    • Bliźniacze Ostrza Azzinotha to pierwsze legendarne bronie występujące w zestawie. Są również pierwzymi w Burning Crusade brońmi, których używać można poza instancją (legendarne bronie z walki z Kael'thasem Sunstriderem są możliwe do używania tylko w obrębie Burzowego Fortu). Dwa miecze są również pierwszymi stałymi przedmiotami jakości legendarnej, które do uzyskania nie wymagają wykonania zadania.

    Źródło

    Miecze te można zdobyć zabijając Illidana Stormrage, ostatniego bossa rajdu Czarna Świątynia.

    Zobacz także