Fandom

WoWWiki

Treant

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Treanci
Treant.png
Frakcja/PrzynależnośćPrzymierze, Strażnicy, Horda
Klasy postaciNieznane
Stolica rasowaRóżne
Przywódcy rasowiBrak
Rasowy wierzchowiecBrak
OjczyznaAzeroth
Główny językNie mówią, jednak rozumieją darnassiański
Drugi językBrak
Średni wzrostRóżny

Treanci to potężne, starożytne drzewa i bardziej prymitywne formy mądrych Starożytnych, które służyły pod Cenariusem w dawnych czasach. Są one blisko związane z druidami, i często towarzyszą najpotężniejszym z nich, jak również strażnikom zagajnika. Wiele treantów oszalało podczas Trzeciej Wojny. Zniszczenie lasów, jak również demoniczne skażenie kazało im atakować każdego, kogo napotkają. Tranci przypominają duże ruszające się drzewa z twarzami.

Opis

Stworzenie to wygląda jak niski, rozgniewany człowiek-drzewo. Podobne do gałęzi ramiona zakończone są trzypalczastymi pazurami. Treanci to małe, podobne do drzew istoty. Są rzadko widywane w czasach pokoju, jednak w chwili konfliktu patrolują lasy i są nieprzyjaźnie nastawieni wobec wszystkich wrogów natury. Treanci nie potrafią mówić, lecz rozumieją język darnassiański.

Walka

W stylu walki treantów nie ma subtelności. Szarżują one na wrogów tak szybko, jak to możliwe, atakując swymi drewnianymi pazurami.

Lokacje

Treant1.jpg

Treanci w Warcraft III: Reign of Chaos

Wrogie treanty najniższego poziomu (Poziom 2) spotkać można na Wyspie Sunstriderów nieopodal płonącego kryształu i stawu. Skażone treanty poziomu 13 spotkać można w Dolinie Środka na Dolinie Krwawej Mgły. Skażonych treantów poziomu 26 można napotkać na południe od granicy ze Skażonym Lasem, w Cienistej Dolinie. W samym Skażonym Lesie występują w Lasach Żelaznych Drzew i mają około 52 poziomu. Nieliczne treanty występują w Feralas i posiadają pasywne nastawienie. Wiele wrogich spaczonych treantów można spotkać w Dzikiej Buławie, we wschodnim skrzydle. Treanty bronią również Darnassus. Technicznie treanty występują też w Lesie Terokkar: niegdyś były drzewami, jednak po wybuchu Auchindoun magia je spaczyła i pozwoliła się poruszać. W Outland (jako gracz Przymierza) wprowadzisz treantów do ekosystemu Gór Krańca Ostrza, gdy Ekspedycja Cenarionu będzie próbowała uleczyć krainę nigdyś należącą do treantów i starożytnych. Treantów napotkać można również w Lesie Kryształowej Pieśni, zarówno neutralnych, jak i wrogo nastawionych.

Zadania wprowadzające treantów do Outland

Zadanie w Górach Krańca Ostrza nakazuje przyspieszyć wzrost Sadzonek Zagajnika, które, po wyrośnięciu, staną się Żywymi Obrońcami Zagajnika, neutralnymi wobec Przymierza i wrogimi wobec Hordy.

Mitologia

Treanty są prawdopodobnie inspirowane, zarówno z nazwy, jak i natury, Entami, potężną rasą myślących drzew stworzoną przez J.R.R. Tolkiena.

W World of Warcraft

Treanty zawsze były obecne, zarówno te dobre, jak i złe, w WoW. Dodatkowo 41-punktowy talent w drzewie Równowaga druida, Siła natury, pozwala druidowi przyzwać 3 treantów, by walczyły po jego stronie przez 30 sekund (lub do czasu śmierci ich pana). Podobnie najwyższy talent w drzewie Odnowa, Forma Drzewa Życia pozwala drudom stać się treantami.

Uwagi

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki