Trainer

Dyskusja4 Share

Ogólnie

Pointer trainer on 32x32.png interakcja z nauczycielem Pointer trainer off 32x32.png nauczyciel poza zasięgiem

Nauczyciel jest specjalnym typem NPC mogącym nauczyć wszystkie klasy przeznaczonych dla nich umiejętności, czarów, jak i Profesji i ich receptur. Jak wiadomo - większość tychże ulepszeń kosztuje trochę pieniędzy (suma ta rośnie razem z poziomem) oraz staje się możliwa do nauki dopiero na określonym poziomie. Zapytaj miastowego strażnika jeśli chcesz poszukać nauczycieli profesji/klasy.

Jeżeli chcesz podnieść swój poziom profesji, musisz znaleźć doświadczonego nauczyciela, aby mógł ci pomóc. Aby uczyć się profesji Artrisan lub Expert, będziesz musiał poszukać nauczycieli z tymże tytułem. Powodzenia.

Zbrojmistrz jest również typem nauczyciela.

Czasami nauczyciele oferują zadania.

Note
W patchu 2.3 nauczyciele profesji zostali przemodelowani, by móc nauczać do poziomu rzemieślnika włącznie (czyli do poziomu 300 umiejętności), a wszyscy niepotrzebni nauczyciele zostali zamienieni w zwykłych uczniow pozbawionych funkcji praktycznej. Poza tym pojawiły się specjalne wskaźniki, które wyświetlają się po najechaniu na danego nauczyciela kursorem myszy.

Przykłady Nauczycieli

  • Nauczyciele broni

Typy Nauczycieli

Nauczyciele klasowi

Nauczyciele profesji pierwszorzędnych

Nauczyciele profesji drugorzędnych

Inni nauczyciele

Tytuły nauczycieli

Starszy Mistrz

Wotlk Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Wrath of the Lich King.

Starszy Mistrz jest tytułem nadanym nauczycielowi który może awansować postać do poziomu Starszego Mistrza w danej profesji. (wymagany Wotlk).

Nauczycieli z tym tytułem można znaleźć w Northrend na różnych rozległych lokacjach, przynależnych do danej frakcji, większość jednak, znajduje się w miastach startowych - Alliance 15.png Valgarde i Valiance Keep dla Przymierza, Horde 15.png Vengeance Landing i Warsong Hold dla Hordy, oraz w Dalaranie dla obu frakcji.

Mistrz

TBC Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku The Burning Crusade.

Przed patchem 2.3, tytuł Mistrza nadawany był przez nauczyciela zdolnego wykształcić postać do poziomu rzemieślnika danej profesji. Po patchu 2.3, większość nauczycieli utraciło tytuł mistrza i wszyscy nauczyciele rezydujący w stolicach mmogą nauczać poziomu rzemieślnika.

Dawniej, Nauczyciele-mistrzowie byli porozstawiani w naprawdę różnych miejscach, takich jak terytoria frakcji, czy nawet w Instancjach.

Inne Tytuły

Przed patchem 2.3 nauczyciele profesji mieli zwyczaj posiadania różnych tytułów, od Czeladnika, przez Eksperta do Rzemieślnika, a uczyć mogli oni tego przedziału poziomowego który odpowiadał swemu tytułowi. Teraz w Azeroth (wyłączając Northrend), jest jeden główny nauczyciel, okazjonalnie nauczyciel-adept (głównie w Silvermoon i w Undercity z kilku powodów).

Zmiany łatkowe

Patch 2.3 wprowadził zmiany:

  • Od wprowadzenia łatki w stolicach mieszkają nauczyciele mistrzowie mogący nauczyć zdolności Artrisan, są oni również otoczeni przez swych uczniów adeptów, również mogących nauczyć postać, jednak tylko poziomu apprentice.

Łatka 3.0.2 wprowadziła zmiany

  • Demony uczą się teraz poziomów tak samo jak poziomów postaci. Występujący ich trenerzy zostali skasowani, lub zamienieni w zwykłych NPC.

Nauczyciele broni przed oficjalną premierą Wowa

Zobacz Nauczyciel/Nauczyciele broni przed premierą aby dowiedzieć się więcej o dawnych zbrojmistrzów.