Fandom

WoWWiki

Tor'Watha

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tor'Watha.jpg

Tor'Watha

Tor'Watha jest jednym z dwóch obszarów w Lasach Nieustającej Pieśni zamieszkiwanych przed leśne trolle. Jest dużo większa od pobliskiej Zeb'Watha, a na jej wschodnim krańcu znajduje się potężna forteca z masywnymi wrotami. Jest ona obecnie zupełnie opuszczona, a trolle trzymają się swoich obozowisk w dole. Jest możliwe, że brama prowadzi do przychłych ziem trolli innych niż Zul'Aman, które znajduje się na Ziemiach Duchów. Obecnie znajduje się tam świecący portal do instancji, który ledwie można dojrzeć przez przerwę między skrzydłami wrót. Mag może się przemieścić przez tę wyrwę, jednak za nią znajduje się niewidoczny mur, którego nie da się przebyć. Portal jest bardzo podobny do tego wiodącego do Zul'Aman. Jednak od patcha 3.0.3 przejście zostało zupełnie zamknięte, a portalu już nie można zobaczyć.

Spekulacje

Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Być może jest to pierwotne wejście do Zul'Aman.

Więcej w Fandom

Losowa wiki