Wikia

WoWWiki

Tirisfal

Dyskusja0
2598stron na
tej wiki
  Icon-template Ten artykuł wymaga przepisania - jest nie do przyjęcia według standardów WoWWiki. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc napisać ten artykuł od nowa, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Szukasz może lokacji o zbliżonej nazwie - Tirisfal Glades?
Last medivh

Medivh - ostatni strażnik Tirisfal

Tirisfal to sekretne zgromadzenie zwane również Strażnikami Tirisfal.

Historia

Śmiertelni, którzy zostali wybrani na Strażników byli nasycani niewiarygodną mocą zarówno elfickiej jak i ludzkiej magii. Pomimo że w jednym czasie był tylko jeden Strażnik, posiadali oni tak wielki potencjał, że mogli samotnie zwalczać agentów Legionu na całym świecie. Moc Strażnika była tak ogromna, że tylko Rada Tirisfal mogła wybrać potencjalnego spadkobiercę Strażników. Za każdym razem kiedy czempion stawał się zbyt stary, albo zmęczony sekretną wojną przeciwko chaosowi, Rada wybierała nowego kandydata, i pod kilkoma warunkami, formalnie transportowała moc Strażnika w ich nowego agenta.

Z czasem kiedy mijały kolejne pokolenia, Strażnicy chronili całą ludzkość przed niewidzialnym zagrożeniem ze strony Płonącego Legionu na ziemiach od Arathoru po Quel'Thalas. Arathor rozrastał się podczas kiedy używanie magii rozprzestrzeniało się po całym imperium. W tym czasie, Strażnicy czuwali ostrożnie wypatrując znaków działalności demonów.

Słynni Strażnicy

Źródła strony

http://wow.battlenet.pl

Więcej od Wikii

Losowa wiki