Wikia

WoWWiki

Tiffin Wrynn

2852strony na
tej wiki
Dyskusja0
Alliance
Tiffin Ellerian Wrynn
Image of Tiffin Ellerian Wrynn
Tytuł <Królowa Stormwind>
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Przynależność
Lokacja
Status Zmarła
Krewni
  • Llane (teść)
  • Varian (mąż)
  • Anduin (syn)
  • Tiffin Wrynn (nazwisko panieńskie-Ellerian) Była żoną króla Stormwind Variana Wrynna i matką następcy tronu Anduina. Małżeństwo Variana i Tiffin zostało zaplanowane przez ich rodziców gdyż rodzice Tiffin pochodzili z szlacheckiego rodu z Westfall.

    Spokojna i opanowana królowa często łagodziła gniew porywczego Variana i studziła jego emocje zaś on wpajał jej zdolności polityczne i najważniejsze zasady etykiety. Dla ludu Tiffin zawsze była ukochaną władczynią i to ona przeznaczyła najwięcej majątku, aby zapłacić glidii Kamieniarzy za odbudowę Stormwind.

    W wyniku buntu tej samej gildii Tiffin została brutalnie zamordowana. Lud Stormwind okrył się żałobą, a Varian wpadł w depresję, z której jednak udało mu się wydostać. Pozostawiła po sobie następcę tronu małego księcia Anduina. Po pompatycznych uroczystościach pogrzebowych w Stormwind ciało Tiffin zostało wyniesione z katedry i złożone w grobie na Cmentarzu miejskim Stormwind.

    Epitafium .jpg

    Epitafium na grobie Tiffin na cmentarzu w Stormwind

    Napis na epitafium grobowym Tiffin

    Tiffin Ellerian Wrynn

    Królowa Stormwind. Czysta i Sprawiedliwa. Inteligentna, bystra i zawsze uśmiechnięta. Niech Światłość raduje się ciepłem Twej obecności. Tak jak nasz świat staje się zimny w Twojej nieobecności.

    Galeria

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki