Wikia

WoWWiki

Tiffin Wrynn

Dyskusja0
2412stron na
tej wiki
Neutral 32
Tiffin Wrynn
Tiffin
Tytuł <Królowa Stormwind>
Płeć Kobieta
Przynależność
Lokacja
Cmentarz miejski Stormwind
Krewni Varian Wrynn (mąż), Anduin Wrynn (syn)

Tiffin Wrynn (nazwisko panieńskie-Ellerian) Była żoną króla Stormwind Variana Wrynna i matką następcy tronu- Anduina. Małżeństwo Variana i Tiffin zostało zaplanowane przez ich rodziców gdyż rodzice Tiffin pochodzili z szlacheckiego rodu z Westfall. Spokojna i opanowana królowa często łagodziła gniew porywczego Variana i studziła jego emocje zaś on wpajał jej zdolności polityczne i najważniejsze zasady etykiety. Dla ludu Tiffin zawsze była ukochaną władczynią i to ona przeznaczyła najwięcej majątku aby zapłacić glidii Kamieniarzy za odbudowę Stormwind. W wyniku buntu tej samej gildii Tiffin została brutalnie zamordowana. Lud Stormwind okrył się żałobą a Varian wpadł w depresję, z której jednak udało mu się wydostać. Pozostawiła po sobie następcę tronu- małego księcia Anduina. Po pompatycznych uroczystościach pogrzebowych w Stormwind ciało Tiffin zostało wyniesione z katedry i złożone w grobie na Cmentarzu miejskim Stormwind.

Epitafium
Epitafium na grobie Tiffin na cmentarzu w Stormwind
Ptolem333Dodany przez Ptolem333

Napis na epitafium grobowym Tiffin

Tiffin Ellerian Wrynn

Królowa Stormwind. Czysta i Sprawiedliwa. Inteligentna, bystra i zawsze uśmiechnięta. Niech Światłość raduje się ciepłem Twej obecności. Tak jak nasz świat staje się zimny w Twojej nieobecności.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki