Wikia

WoWWiki

Tichondrius

2832strony na
tej wiki
Dyskusja0
Neutral
Tichondrius Mroczny
Image of Tichondrius Mroczny
Płeć Mężczyzna
Rasa Natherzim (Demon)
Klasa
  • Czarnoksiężnik
  • Reakcja Przymierze Horda
    Przynależność
    Stanowisko Lider Upiornych Władców
    Lokacja
    Nieznana
    Status Martwy
    Krewni
  • Anetheron (brat)
  • Mephistroth (brat)
  • Tichondrius - demoniczna postać w grze Warcraft III: Reign of Chaos. Był najpotężniejszym przywódcą Natherzimów, służących Płonącemu Legionowi. Został prawą ręką swojego pana Kil'jaedenna.

    Biografia

    Spotkanie z Arthasem

    Tichondrius w Vandermar przybył by spotkać się z Arthasem Menethilem, który oddał swą duszę Królowi Liszowi. Tichondrius jako wysłannik Plagi miał za zadanie dopilnować, aby poczynania Arthasa odbyły się zgodnie z planem. W rozmowie, wyjaśnił iż Ostrze Mrozu, które zdobył książę Lordaeron jest magicznym mieczem do przejmowania dusz. By sprawdzić wierność i posłuszeństwo nowego wybrańca Plagi, Tichondrius nakazał aby zebrał wyznawców Kultu Przeklętych. Następnie wysłał Arthasa by zdobył urnę, w której znajdowało się ciało jego ojca i przeniósł w nich szczątki Kel'Thuzada do Słonecznej Studni w Quel'Thalas.

    Trzecia Wojna

    Tichondrius kierował przygotowaniami, które prowadziły do sprowadzenia Płonącego Legionu na świat Azreoth, pilnował też by Ner'zhul nie próbował uwolnić się spod władzy Legionu oraz tworzył oddziały podległe Legionowi zwane Plagą. Tichondrius wprowadził oraz wydawał polecenia pierwszemu rycerzowi śmierci Arthasowi. Po przywołaniu Archimonde'a, w Dalaranie za pomocą rytualnego kręgu i Księgi Medivha, obiecał Tichondriusowi pozbycie się już niepotrzebnego Ner'zhula oraz przekazał mu władzę nad Plagą. Mannoroth udał się do Kalimdoru by zemścić się na orkach, które wyzwoliły się z pod jego władzy i ośmieszyły go w oczach Archimonde'a. Tichondrius zatrzymał go, Powiedział, iż orkowie mogą się jeszcze przysłużyć Pladze. Mannoroth zniewolił orków Wojennej Pieśni, znajdujących się w lasach Ashenvale, pod wodzą Grom Hellscreama dzięki dolaniu do fontanny krwi Mannorotha. Orkowie posłużyli im następnie do walki z półbogiem Cenariusem.

    Śmierć

    IllidanFightTichondrius.jpg

    Illidan walczący z Tichondriusem

    Mimo iż Mannoroth został zabity przez swoich dawnych niewolników, Tichondrius kontynuował natarcie. Przemierzając lasy Cienistej Doliny pozbawione swojego obrońcy Cenariusa. Wyposażony w potężny artefakt Czaszkę Gul'dana nie zdawał sobie sprawy, że jest celem spisku Króla Licha. Arthas spotkał łowcę demonów Illidana Stormrage'a. Wiedząc o jego chęci odkupienia się w oczach Malfuriona, dał mu propozycję, iż zdobywając Czaszkę Gul'dana zepsucie panoszące się po jego ziemiach zniknie, a także zdobędzie niewyobrażalną moc. Gdy Illidan wchłonął moc artefaktu stając się półdemonem ruszył do walki z Tichondriusem. W czasie równej walki, jednakże nowa demoniczna moc łowcy demonów zwyciężyła. Upiorny władca z wyrazami niedowierzania na twarzy upadł rozszarpany, zakrwawiony na ziemię. Po czym jego ciało przysypały odłamki infernali, które też nie oparły się nagłemu atakowi. Po śmierci Tichondriusa nowym władcą natherzimów został Anetheron.

    Galeria

    Linki zewnętrzne

    Ważne postacie z uniwersum Warcrafta
    Alliance 15.png Przymierze Aegwynn · Anduin Lothar · Alleria Windrunner · Antonidas · Bolvar Fordragon · Daelin Proudmoore · Danath Trollbane · Jaina Proudmoore · Khadgar · Kurdran Wildhammer · Maiev Shadowsong · Malfurion Stormrage · Medivh · Muradin Miedziobrody · Rhonin · Terenas Menethil · Tirion Fordring · Turalyon · Tyrande Whisperwind · Uther Lightbringer · Varian Wrynn · Velen
    Horde 15.png Horda Blackhand · Broxigar · Cairne Bloodhoof · Cho'gall · Drek'Thar · Durotan · Eitrigg · Garona Halforcen · Garrosh Hellscream · Grom Hellscream · Gul'dan · Halduron Brightwing · Kilrogg Deadeye · Lor'themar Theron · Nazgrel · Ner'zhul · Orgrim Doomhammer · Rexxar · Rommath · Sen'jin · Sylvanas Windrunner · Thrall · Varimathras · Varok Saurfang · Vol'jin
    Plaga Anub'arak · Arthas Menethil · Kel'Thuzad · Król Lisz
    Starożyni i Eternale Cenarius · Elune · Malorne · Ursol i Ursoc · Aviana · Agamaggan · Azshara

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki