FANDOM

Jeśli szukasz informacji o mieście zobacz hasło Thunder Bluff.

Thunder Bluff to frakcja miasta, stolicy Taurenów, Thunder Bluff. Znajduje się w północnej części Mulgore. Całe miasto zostało wzniesione na wysokich płaskowyżach i jest dostępne tylko dzięki windom umieszczonym w północno-wschodnim i południowo-zachodnim krańcu miasta.

Reputacja Edytuj

Za większość oferowanych zadań w Mulgore, Azshara, Feralas, Southern Barrens, oraz Thousand Needles otrzymamy reputację w Thunder Bluff.

Kwatermistrz Thunder Bluff, Brave Tuho [46.8, 50.0], znajduje się na szczycie wieży jeźdźców wiatru w najwyższym wydrążonym totemie, tuż obok mistrza lotów. Bez względu na poziom reputacji sprzedaje [Thunder Bluff Tabard], którego można użyć do zdobywania reputacji w lochach.

Codzienne kulinarne i wędkarskie zadania za które otrzymamy reputację w Thunder Bluff są dostępne u Aska Mistrunner [51.8, 52.6] i Kah Mistrunner [56.6, 47.0]. Oboje dostępni są na najwyższym płaskowyżu w Thunder Bluff.

Reputację można także zdobyć rywalizując w Argent Tournament (wymagany 80 poziom) lub używając Thunder Bluff Writ of Commendation z Molten Front (wymagany 85 poziom).

exalted z Thunder Bluff jest jednym z wymagań by otrzymać tytuł Ambassador Hordy.

Członkowskie plemiona Edytuj

Nagordy Edytuj

Na poziomie reputacji revered, Brave Tuho sprzedaje unikalny 16-miejscową torbę.

Na exalted, Brave Tuho sprzedaje płaszcze na 35 poziom, dla graczy spoza rasy Taurenów umożliwia kupno i jazdę na IconSmall Kodowierzchowcach Kodo (Taureni mogą jeździć na nich bez względu na poziom reputacji). Taureńskie kodo można zakupić u Harba Clawhoofa[47.6, 58.5] w wiosce Bloodhoof, Mulgore. Nieuzbrojone kodo są dostępne od 20 poziomu, a uzbrojone kodo od 40.

Przedmiot Koszt Typ
Revered [Thunder Bluff Satchel] 10Silver Torba
Exalted [Mantle of Thunder Bluff] 1Gold 90Silver 31Copper Płaszcz
[Cape of Thunder Bluff] 1Gold 89Silver 60Copper Płaszcz
[Shroud of Thunder Bluff] 1Gold 88Silver 86Copper Płaszcz
Exalted
(for non-Tauren members of the Horde)
[Brown Kodo] 1Gold Wierzchowiec
[Gray Kodo] 1Gold Wierzchowiec
[White Kodo] 1Gold Wierzchowiec
[Great Brown Kodo] 10Gold Wierzchowiec
[Great Gray Kodo] 10Gold Wierzchowiec
[Great White Kodo] 10Gold Wierzchowiec

Linki zewnętrzne Edytuj