Fandom

WoWWiki

Throne of Kil'jaeden

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tron Kil'jaedena - To ogromna góra znajdująca się na północ od Thrallmar na Półwyspie Piekielnego Ognia, nazwana tak przez czarnoksiężnika Gul'dana tuż przed otwarciem Mrocznego Portalu. Gul'dan jako władca klanów, wspiął się na górę, aby napić się krwi Mannorotha, przez co orkowie zostali zniewoleni przez Płonący Legion. Teraz Lord Kazzak ponownie otworzył Mroczny Portal. Przebywa na samym szczycie Tronu Kil'jaedena i jest o wiele potężniejszy niż wcześniej. Góra jest wyzwaniem tylko dla najsilniejszych, którzy przeważnie chodzą tam w małych grupach. Demony znajdujące się w tym rejonie są niemal tak silne jak ich przywódca. Kael'thas prowadził tam oddziały krwawych elfów za pośrednictwem portalu z Quel'Danas. Najsilniejsi przedstawiciele krwawych elfów mogli wypić krew demona stając się pierwszymi spaczonymi krwawymi elfami. Niektórzy pozostali na Tronie i spożywają demoniczną energię.

Można tam się dostać tylko na latających wierzchowcach lub za pomocą Captured Legion Scroll.
Plik:180px-Throne of Kil'jaeden.jpg

Zmiany w Patchu 2.4

Tron Kil'jaedena jest teraz miejscem skąd są ściągane demoniczne siły na wyspę Quel'danas. Obecie jest wielu spaczonych krwawych elfów, a coraz większa populacja krwawych elfów staje po stronie Płonącego Legionu.

485693794 640.jpg

Tron Kil'jaedena widoczny w cinematicu

Warlords of Draenor

WoD Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Warlords of Draenor.

Tron Kil'jaedena będzie częścią lokacji Dżungla Tanaan. Jest miejscem akcji filmiku wprowadzającego do tego dodatku.

WarlordsCinematicTeaserB.jpg

Szersze ujęcie

180px-Kazzak-throneofkiljaeden.jpg

Doom Lord Kazzak i jego straż przyboczna na Tronie Kil'jeadena

Więcej w Fandom

Losowa wiki