Thori'dal, the Stars' Fury

Dyskusja0 Udostępnij

Thori'dal, the Stars' Fury
  • Binds when picked up
  • Unique
    Bow
  • Ranged
    Speed 2.70
  • 281-523 Damage
  • (148.8 damage per second)
  • +17 Agility
    +26 Stamina
  • Durability 110 / 110
  • Requires Level 70
  • Equip: Increases critical strike rating by 16.
    Equip: Increases haste rating by 17.
    Equip: Thori'dal generates magical arrows when the bow string is drawn.
  • Item Level: 164
  • Sells for: 18 Gold.png 29 Silver.png 30 Copper.png
  • INV Weapon Bow 39.png
    Thoridal.png
    Thoridal, Furia Gwiazd to legendarny łuk, który można zdobyć pokonując Kil'jaedena, ostatniego bossa 25-osobowej instancji rajdowej Płaskowyż Słonecznej Studni. Nazwa Thori'dal po raz pierwszy pojawiła się w informacjach patchowych 2.4 PTR. Jeśli wyłączyć różdżki, łuk ten posiada najwyższy DPS spośród broni dostępnych do 70 poziomu. Ekwipując łuk, gracz zostaje nagrodzony Feat of Strength Money achievement.png Thori'dal, the Stars' Fury.

    Uwagi

    Thori'dal generuje magiczne strzały, gdy puszcza się cięciwę, co eliminuje potrzebę noszenia przez łowcę strzał. Próba dodania amunicji do Thori'dala nie doda dodatkowego DPS, lecz wywoła wiadomość o błędzie "Ammo slot full". Wysoki DPS łuku jest prawdopodobnie wywołany brakiem potrzeby używania strzał, więc nie ma konieczności dodawaia dodatkowych obrażeń od amunicji. Najlepsze strzały w Burning Crusade, [Timeless Arrow] dodaje +53.0 DPS i dawałoby Thori'dalowi dodatkowe 109.8 DPS.

    Pierwotnie Thori'dal posiadał +15% szybkości ataku, co kumulować się mogło z pojemnikami na broń. Efekt ten został usunięty z patchu 3.1.0, odkąd pojemniki na broń nie dodają już szybkości.

    Zmiany w uaktualnieniach

    • TBC Patch 2.4.0 (2008-03-25): Przedmiot dodano.
    • TBC Patch 2.4.3 (2008-07-15): Thori'dal, Furia Gwiazd jest obecnie przedmiotem unikalnym, jak wcześniej zakładano.

    Linki zewnętrzne