Fandom

WoWWiki

Thoradin

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Neutral
Thoradin Arathor
Image of Thoradin Arathor
Tytuł <Król Arathoru>
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Klasa
  • Wojownik
  • Przynależność
    Stanowisko Przywódca Arathi, Założyciel i Król Arathoru
    Lokacja
    Status Zmarły
    Krewni
  • Anduin Lothar (ostatni potomek)
  • Kompani
  • Ignaeus Trollbane
  • Lordain ("bracia")
  • Thoradin był barbarzyńcą-wojennym lordem i przywódcą plemienia ludzi Arathi. Doprowadził do zjednoczenia licznych plemion ludzi w jedną wielką nację Arathoru, założył stolicę w Strom i wykuł sojusz z wysokimi elfami podczas Wojen Trolli. Był mistrzem taktyk i strategii, który miał do odegrania kluczową rolę w Wojnach Trolli ze swymi "braćmi" Ignaeusem i Lordainem.

    Po zakończeniu Wojen Trolli i ujrzawszy Arathor w dobrych rękach, Uwaga Thoradina odwróciła się do początków ludzkości. Na Polanach Tirisfal odkrył grób istoty, która przeniosła ludzi na ziemię, którą obecnie nazywa domem. Thoradin przypadkowo zbudził Zakajza wewnątrz grobu Tyra i tam zmarł, aby powstrzymać stwora przed ucieczką. Jego miecz, Stromkar, trzymany w ryzach potwora przez tysiąclecia, trzymając go z pełni regenerując się. Duch Thoradina był później torturowany przez Młot Zmierzchu, którzy starali się obudzić Zakajza. Wojownik przygód szuka Stromkaru, by uwolnił Thoradina i miecz oraz zadał cios Zakajzi który spał tak długo. Thoradin następnie oddaje swój miecz bohaterowi.

    Wielki mur wzniesiony między Wyżynami Arathiańskimi a Pogórzem Hillsbradzkim został nazwany na jego cześć, wzniesiony przez niego lub nazwany dla upamiętnienia któregoś z potomków noszących to samo imię.

    Poprzednik:
    Brak
    Stanowisko:
    Władca Strom
    Następca:
    Liam Trollbane (Jako władca Stromgarde)

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki