Fandom

WoWWiki

The Maul

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Maul.jpg

Maczuga

The Maul Comic.jpg

Maczuga na kartach komiksu

:Szukałeś ataku w formie niedźwiedzia Maul lub broni [Maul]?

Maczuga to duży dół znajdujący się poza trzema skrzydłami instancji Dzika Maczuga w centrum Zniszczonych Błoni. Podobnie jak w Arenie Gurubashi w Dolinie Dławiących Pnączy, wejście do Maczugi flaguje gracza jako PvA i pozwala atakować innych graczy w Maczudze, bez względu na frakcję. Jednak gdy w Maczudze przebywa drużyna, nie można atakować innych członków własnej drużyny.

Czasami Maczuga jest pusta, jednak czasami pojawi się przeciwnik dla dzielnych gladiatorów: The Razza, Skar Niezłamany lub Mushgog. Jeśli coś siedzi w Maczudze, NPC Griniblix Widz entuzjastycznie będzie krzyczał, że ktoś przybył. Można go usłyszeć wszędzie w Dzikiej Maczudze.

Czasami w Maczudze można znaleźć zioła, takie jak Czarny Lotos. Pojawiają się one, gdy Mushgog wejdzie naring.

Gracze moga wejść do Maczugi po prostu do niej zeskakując lub wchodząc przez wrota w zachodniej części błoniów, które prowadzą do tunelu za stadami śpiących hien i wreszcie do obszaru walki. Tunel jest jedynym wyjściem z Maczugi Warto użyć tunelu, gdyż zeskoczenie powoduje obrażenia, które może wykorzystać wróg, zanim zdąży się zregenerować rany.

Więcej w Fandom

Losowa wiki