Fandom

WoWWiki

The Lich King Triumphant

2875stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Król Lisz Tryumfuje to sekcja Historii Warcrafta, Rozdział V. Opisuje ona wydarzenia znane z kampanii nieumarłych w Warcraft III: The Frozen Throne.

Książkę można znaleźć w:

Chronologia:

Król Lisz Tryumfuje

Nawet mimo osłabienia, Arthas wyprowadził w pole Illidana i dotarł do Zamarzniętego Tronu. Używając swego runicznego Ostrza Mrozu, Arthas strzaskał więzienie Króla Lisza i tym samym uwolnił zaklęty hełm i napierśnik Ner'zhula.

Arthas założył niewiarygodnie potężny hełm na swoją głowę i stał się nowym Królem Liszem. Duchy Ner'zhula i Arthasa się połączyły w jedną, potężną istotę, tak jak zawsze Ner'zhul planował. Illidan i jego wojska zostali zmuszeni do ucieczki z powrotem do Outland, podczas gdy Arthas stał się jednym z najpotęzniejszych bytów, jakie znał świat.

Obecnie Arthas, nowy i nieśmiertelny Król Lisz, przebywa w Northrend: plotka głosi, że odbudowuje cytadelę na Lodowej Koronie. Jego zaufany adiutant, Kel'Thuzad dowodzi Plagą na Ziemiach Plagi. Sylvanas i rebelianccy Opuszczeni trzymają tylko Polany Tirisfal, niewielką część rozerwanego wojną królestwa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki