Wikia

WoWWiki

Thane

Dyskusja0
2578stron na
tej wiki

Than to honorowy tytuł zarezerwowany dla przywódców klanowych, możnych lub członków rodzin królewskich w społeczeństwie krasnoludów oraz vrykuli.

Thanowie w Uniwersum Warcrafta

W Warcraft III: Reign of Chaos królowie góry byli honorowymi thanami, lecz nie byli prawdziwymi królami. W World of Warcraft thanowie - co wyjaśnia NPC z klanu Wildhammer na Szczycie Aerie - to indywidualni przywódcy wielu krasnoludzkich klanów (podobnie jak pandareńscy Shodo-Panowie), którzy jednak podlegają Wysokiemu Thanowi, królowi. Wysokimi Thanami w WoW są król Magni Bronzebeard z klanu Bronzebeard, Wysoki Than Falstad Wildhammer z klanu Wildhammer oraz Imperator Dagran Thaurissan - potomek Czarnoksięskiego Thana Thaurissana - z klanu Ciemnego Żelaza.

Lista thanów

Questionmark-medium
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda.Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Możliwe, że Ziemni również mieli thanów. Gdy zostanie otwarte Uldum być może się tego dowiemy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki