FANDOM

Thandol Span comic

Przęsło Thandola na kartach komiksu

Thandol Span

Przęsło Thandola dziś

Przęsło Thandola było jednym z największych projektów inżynierskich, które kiedykolwiek ukończyły krasnoludy. Wzniesione na miejscu dawnych trzech ziemnych mostów dwa kamienne przęsła spięły klify. Przęsło znajduje się w krainie znanej jako Dolina Thandola.

Ten masywny, wzniesiony przez krasnoludy most przerzucono nad naturalnym kanałem dzielącym Lordaeron od Khaz Modan. Przęsło Thandola jest solidne i wielkie, a składa się nań szeroka droga oraz liczne podpory wystające z wody. Siły Plagi naruszyły strukturę mostu podczas Trzeciej Wojny. Wielkie elementy się rozpadły i obecnie leżą poniżej w kanale. Mimo to Przęsło wciąż jest łatwo dostępne i służy jako jedyny szlak lądowy między Lordaeron a południowymi kontynentami.

Mosty były zdolne udźwignąć ciężar całych armii i służyły jako główny trakt między krasnoludami a ludźmi. Potężna konstrukcja została ostatnio poważnie naruszona przez ataki Ciemnego Żelaza. Jeden z dwóch mostów został zniszczony, a oddziały krasnoludów walczą bez wytchnienia, by ocalić od zniszczenia pozostałe przęsło i odzyskać pobliskie miasto Dun Modr.

Podstrefy Mokradeł
Angerfang Encampment · Baradin Bay · Black Channel Marsh · Bluegill Marsh · Direforge Hill · Dun Algaz · Dun Modr · The Great Sea · The Green Belt (Icon Cataclysm 38x35 Greenwarden's Grove) · Ironbeard's Tomb · The Lost Fleet · Menethil Bay · Menethil Harbor (Deepwater Tavern · Menethil Keep) · Mosshide Fen · Raptor Ridge · Saltspray Glen · Icon Cataclysm 38x35Slabchisel's Survey · Sundown Marsh (Icon Cataclysm 38x35Swiftgear Station) · Thandol Span · Thelgen Rock · Whelgar's Excavation Site · Icon Cataclysm 38x35Whelgar's Retreat
WorldMap-Wetlands

Więcej z Fandomu

Losowa wiki