Fandom

WoWWiki

Terrace of Light

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Terraceoflight.jpg

Taras Światła

Taras Światła to miejsce, gdzie przebywają Sha'tar, w tym A'dal i Khadgar. Niegdyś był on silnie strzeżony przez Aldorów, jednak obecnie włada nim najnowsza frakcja, która pojawiła się w mieście, Ofensywa Strzaskanego Słońca. Przebywający tam naaru wymieni tokeny instancji heroicznych na epickie przedmioty.

Arcymag Khadgar stworzył portale do ośmiu głównych miast w Azeroth: Darnassus, Exodaru, Ironforge, Orgrimmaru, Silvermoon, Stormwind, Thunder Bluff oraz Undercity. Każdy gracz może korzystać z portali wiodących do stolic swojej frakcji. W centrum miasta znajduje się również nauczyciel portali, sprzymierzony z frakcją Sha'tar. Magowie mogą nauczyć się czaru teleportacji do Shattrath na poziomie 60, natomiast na poziomie 65 mogą opanować sztukę tworzenia portalu do miasta. Dodatkowo po wykonaniu zadania Neutral 15.gif [70] Intercepting the Mana Cells odpowiednią ilość razy, Egzarcha Nansuun tworzy portal wiodący na Wyspę Quel'Danas.

Aldorowie i Wróżbici posiadają tutaj banki, w których można spotkać frakcyjnych kwatermistrzów oraz handlarzy zaklęciami naramienników. Sprzymierzając się z jedną frakcją traci się dostęp do banku drugiej.

Punkt lotów dla Shattrath znajduje się w neutralnej części miasta. Nie ma tutaj domu aukcyjnego żadnej frakcji ani żadnych nauczycieli klasowych.

Więcej w Fandom

Losowa wiki