FANDOM

Sunwell Plateau
SWP, QD25
Sunwell Plat Loading Screen
Ekran ładowania Sunwell Plateau
LokacjaIsle of Quel'Danas
RasyIconSmall PitLord Annihilanie
IconSmall Blood Elf MaleIconSmall Blood Elf Female Krwawe elfy
IconSmall DragonBlueIconSmall DrakeBlueIconSmall DrakonidBlueIconSmall SpawnBlueIconSmall WhelpBlue Niebieskie smoki
IconSmall FelbloodElf MaleIconSmall FelbloodElf Female Krwawe fel elfy
IconSmall Man'ari MaleIconSmall Man'ari Female Eredarzy man'ari
IconSmall Naaru Naaru
Ostatni bossKil'jaeden
Instance info
TypRaid
Zalecany poziom70+
Poziom minimalny70+
Limit graczy25
Klucznone
Czas resetu7
Inne rajdy

Sunwell Plateau jest instancją rajdową zlokalizowaną na wyspie Quel'Danas na północ od Silvermoon City. Blizzard planował, aby stała się ona najtrudniejszą instancją rajdową w grze, do czasu wypuszczenia drugiego dodatku, Wrath of the Lich King. Sunwell jest dla graczy posiadających już poziom ekwipunku Tier-6, a także tutaj mogą paść z trzech pierwszych bossów kolejne cześći setu Tier-6 (Buty, pasek, bracers), a także nie-setowe epickie inne części.

Instancja zawiera teren zewnętrzny, jak i wnętrza budynku, w którym gracze mogą znaleźć złapane naaru, których jako głównym źródłem mocy w wewnątrz, jest finałowy budynek Sunwell.

Architektura Sunwell Plateau jest porównywalna i zbliżona do Silvermoon City.

Wymagania

Instancja została otwarta dla graczy wraz z wypuszczeniem patchu 2.4, ale ostatni trzej bossowie byli dostępni przy każdej bramie - blokującej spotkanie z każdym z nich i następnym, otwierane co określony czas na wszystkich serwerach (W związku, że inspekcje miały miejsce w dzień, gracze ze Stanów Zjednoczonych mieli dzień przewagi nad graczami z Europy). Pierwsza brama została otwarta 8 kwietnia 2008 roku w USA, dwa tygodnie po wypuszczenia patchu na live-serwery. Druga brama została otwarta po inspekcji 29 kwietnia 2008 roku. Trzecią i ostatnią brame otwarto 20 maja 2008 dla serwerów amerykańskich. Poziom trudności instancji dla pierwszych 3. bossów była na równi z poziomem Tieru-6 oraz wzrastała z każdym następnym.

Mapa instancji

Na podstawie tej z addonu "Atlas".
Sunwell Plateau map

Stefy wewnętrzne/przylegające

Zmiany w uaktualnieniach

Bc icon Patch 2.4.0 (2008-03-25): Dodano.