Fandom

WoWWiki

Sun's Reach

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Horda Sun's Reach
Sunsreach-harbor.jpg
Port
TypMiasto
RasyBlood elfBlood elf Krwawe elfy
JęzykThalassian
PowiązaniaSilvermoon City
OrganizacjeShattered Sun Offensive
LokacjaIsle of Quel'Danas
StatusActive
Źródła: The Burning Crusade

Zasięg Światła jest wypadowym przyczółkiem Ofensywy Strzaskanego Słońca na wyspie Quel'Danas. Ich siły muszą walczyć z armią Kael'thasa Sunstridera, w tym z krwawymi elfami posłusznym Kael'thasowi, Nędznymi i demonami Płonącego Legionu.

Historia

Po inwazji Plagi na Quel'Thalas, Zasięg Światła zostało przejęte przez siły Kael'thasa, który służył Płonącemu Legionowi. Zasięg Światła zostało najechane przez krwawych elfów lojalnych wobec Kael'thasa, nędznych i demony.

Gdy Ofensywa rozpoczyna swój ruch, miasto jest całkowicie pod kontrolą sił Kael'thasa. Ich pierwsze misje mają na celu odbicie i aktywowanie magicznych sanktuariów, aby przejąć zbrojownie, otworzyć jej kuźnie i wreszcie zdobyć port. Po tym wydarzeniu Sun Reach jest bezpieczne, Ofensywa zbudowała tu pomnik dla uczczenia poległych.

W World of Warcraft

W grze, cele te są sekwencyjne i wyrażone za pomocą szeregu codziennych zadań. Jak każdy zestaw podobnych zadań, serwer zmienia trochę nazwę i opis każdego zadania. Zmiany odzwierciedlają się w dążeniu do zakończenia fazy; i otwarcia nowej partii zadań.

Komunikacja

Lot

Alliance 15.png Ironforge
Horde 15.png Silvermoon City

Galleria

Zmiany w uaktualnieniach

TBC Patch 2.4.0 (2008-03-25): Dodane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki