Fandom

WoWWiki

Stormwind Harbor

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Stormwindharbour.jpg

Brama portowa w trakcie budowy

StormwindHarbor.jpg

Widok z portu na zabudowania Stormwind

Port Stormwind pojawił się jako nowa dzielnica Stormwind w dodatku World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Gracze mogą podjąć stąd podróż do Northrend, kontynentu, na którym dzieje się akcja nowego dodatku.

Brama portowa, przez którą można dostać się do portu jest budowana przez ludzkich, krasnoludzkich i gnomich inżynierów pod czujnym okiem Brygadzisty Wicka. Obecnie toczą się dysputy, ile prochu będzie potrzebne, by wysadzić w powietrze mur, gdzie stanie brama. Brama została wyznaczona pomiędzy dzielnicą parkową i Placem Katedralnym.

Port Stormwind jest jednym z najważniejszych punktów dostępowych do Northrend i Stormwind, gdyż stąd można podjąć podróż do Fortu Rycerstwa w Borealnej Tundrze oraz wsiąść na statek do Lor'danelu na Mrocznym Brzegu ('trasa ta zastąpiła wcześniej istniejące połączenia Port Menethil - Auberdine oraz Stormwind - Auberdine). Dzięki temu połączeniu gracze draenei i nocnych elfów nie będą musiały już podejmować "biegu śmierci" przez Mokradła.

WorldMap-Stormwind-New.jpg

Nowa mapa Stormwind

Ciekawostki

  • Stormwind jest jedyną stolicą posiadającą port w obrębie murów miejskich. Darnassus posiada dostęp do morza poprzez Osadę Rut'theran, jednak nie ma portu w samym mieście. Osada jest połączona ze stolicą nocnych elfów teleportem. Stormwind jest również jedyną stolicą posiadającą w granicach miasta brzeg morski.

Więcej w Fandom

Losowa wiki