Wikia

WoWWiki

Storm giant

Dyskusja0
2592strony na
tej wiki
Burzowi giganci
Storm Giant
Frakcja/PrzynależnośćNeutral
Klasy postaciNieznane
Stolica rasowaNieznana
Przywódcy rasowiGymer
Rasowy wierzchowiecBrak
OjczyznaAzeroth
Główny językJęzyk gigantów (prawdopodobnie)
Drugi językCommon (language)
Średni wzrostponad 9 metrów
Aby znaleźć informacje o konkretnym mobie, zobacz hasło Storm Giant.

Burzowi giganci to tajemnicza rasa gigantów, która niegdyś zamieszkiwała Burzowe Szczyty w Northrend. Byli oni nadzorcami krystalicznych golemów, które wydobywały kryształy z Lasu Kryształowej Pieśni. Obecnie można je spotkać wędrujące po Wyjącym Fiordzie.

Są oni wielcy, mierzą ponad 9 metrów i są potężnie zbudowani. Burzowi giganci są w stanie przywoływać małe burze. Mity mówią, że stworzyli ich sami tytani. Gdy ci zniknęli, burzowi giganci pozostali i zajęli Ulduar. Stworzyli krystaliczne golemy, by ich broniły i pomagały w badainach. Z czasem liczba gigantów zaczęła maleć, a ich intelekt uległ uwstecznieniu. Obecnie mieszkają samotnie w jaskiniach i tunelach pod powierzchnią ziemi, gdzie starają się unikać gości. Szybko okazało się, że została ich tylko garstka. Giganci to rasa wymierająca, która desperacko próbuje uniknąć swego losu. Wydawało im się, że pewnego dnia jakaś rasa ich zniszczy, więc ukryli się wśród Burzowych Szczytów i w Ulduarze, zamiast ruszyć do walki. Zbyt obawiają się walki z Plagą, jednak wyraźnie jej nienawidzą. Ostatnimi czasy pozostali przy życiu burzowi giganci przenieśli się do Wyjącego Fiordu.

Zostali oni zdziesiątkowani przez Króla Lisza, a Plaga używa obecnie ich zwłok do tworzenia bezmyślnych gigantów ciała, z których powstają takie potworności, jak Thrym.

World of Warcraft

W World of Warcraft burzowi giganci są spotykani w Wyjącym Fiordzie, a nie w Burzowych Szczytach.

Znani burzowi giganci

Aesir

Popularny termin "burzowy gigant" przełożony na język tytanów da określenie "aesir", więc dzielą oni nazwę z tytanami aesir.

Więcej od Wikii

Losowa wiki