Wikia

WoWWiki

Stalvan Mistmantle

Dyskusja0
2412stron na
tej wiki
Combat 32
Stalvan Mistmantle
Stalvan Mistmantle
Rasa Nieumarły (Nieumarły)
Poziom 32
Health
1,586
Majątek  1 Silver 54 Copper
Reakcja Alliance Horde
Lokacja
Krewni Tobias Mistmantle

Stalvan Mistmantle to nieumarły poziomu 32 przebywający w Dworze Mistmantle w Kniei Zmierzchu.

Biografia

StalvanHuman
Stalvan Mistmantle na Starym Pogórzu Hillsbradzkim
MorpheiusDodany przez Morpheius

Stalvan Mistmantle to nieumarły ludzki szlachcic o krwawej przeszłości. Był on nauczycielem w szkole w Moonbrook, pracował również jako guwerner. Nieszczęśliwie zakochał się w jednej ze swoich uczennic, młodej dziewczynie imieniem Tilloa. Stalvan planował już z nią przyszłość, ale jej rodzice zaaranżowali zaręczyny z innym mężczyzną. Tilloa dawała Stalvanowi sygnały, że nie jest on jej obojętny, aż wreszcie pewnego dnia stanęła przed nim z młodym mężczyzną trzymającym ją za rękę. Tilloa nieumyślnie obraziła Stalvana przedstawiając go jako starego wuja, co go rozwścieczyło. Nie wiadomo dokładnie, co się stało, lecz ludzie znający wydarzenia, z którymi można porozmawiać podczas badania legendy Stalvana, nazywają to nie inaczej, jak "masakrą".

Najprawdopodobniej Stalvan zamordował przy pomocy topora Tilloę i jej młodego narzeczonego. We własnych notatkach twierdzi, że krew, którą przelał była niczym w porównaniu ze łzami, które wypłakał. Następnie dokładnie ukrył ciała i wycofał się do swego domu położonego na północny wschód od Darkshire i nie opuszczał go do czasu, aż mrok padł na Knieję Zmierzchu, który go pochłonął. Obecnie przebywa w Dworze Mistmantle, samotny i szalony, łaknąc zemsty na każdym, kto ośmieli się przejść w pobliżu. Z niewiadomych powodów, być może z woli życia i zabijania, Stalvan stał się nieumarłym ożywieńcem.

Ślady Stalvana

Umiejętności

  • Klątwa Stalvana - zmniejsza wszystkie atrybuty wroga o 5 na czas 10 minut.

Zadania

Stalvan jest obiektem trzynastoczęściowego ciągu zadań, w którym trzeba odkryć jego tożsamość i przeszłość dzięki wskazówkom, które za sobą zostawił. Zwieńczeniem zadań jest zabicie Stalvana i dostarczenie Pierścienia Rodzinnego Mistmantle do Madame Evy.

Cytaty

Aggro

  • Przeleję twoją krew, <klasa>!
  • Tilloa, to ty? Nie! To tylko ohydny, <rasa>!
  • Kto śmie mi przeszkadzać? Giń, <imię>!

Zdobycze

Uwagi

  • Przedmiot [Stalvan's Reaper] jest prawdopodobnie toporem, którym Stalvsan mordował swoje ofiary. Innym przedmiotem z nim związnym może być [Orb of Mistmantle].
  • Postać i opowieść są inspirowane powieścią Lolita autorstwa Vladimira Nabokova. Imię miłości Stalvana, Tilloa, to anagram słowa Lolita.
  • Inną prawdopodobną inspiracją postaci i opowieści może być Strahd von Zarovich z opowieści Ravenloft.
  • Więcej wskazówek na temat Stalvana można zdobyć w Jaskiniach Czasu.
  • Stalvan kiedyś wypowiedział życzenie w dalarańskiej fontannie, zapisane na Miedziaku Stalvana.
  • Stalvan jest jednym z nielicznych, jeśli nie jedynym NPC, który ma różny kolor zarostu i włosów.
  • Stalvan używa tego samego modelu, co Baxter na Półwyspie Piekielnego Ognia.

Ciekawostki

  • Na podstawie historii Stalvana stworzono machinimę, którą można obejrzeć w serwisie YouTube.

Linki zewnętrzne

Knieja Zmierzchu Stare Pogórze Hillsbradzkie

Więcej od Wikii

Losowa wiki