Wikia

WoWWiki

Soridormi

Dyskusja0
2597stron na
tej wiki
Neutral 32
Soridormi
Soridormi nfbx
Płeć Kobieta
Rasa Brązowy smok (Dragonkin)
Reakcja Alliance Horde
Przynależność
Lokacja
Status Żyje

Soridormi jest Pierwszą Małżonką Nozdormu Pana Czasu, drugą z najważniejszych osób w brązowym stadzie smoków i przywódczynią Łuski Piasków.

Dziesięć tysięcy lat temu Soridormi reprezentowała Nozdormu na zebraniu smoków w Komnacie Aspektów, podczas której stworzono Duszę Smoka. Powierzyła ona część zarówno swojej mocy, jak i energii jej małżonka, którą wpleciono w osnowę aklęcia formującego Duszę. Soridormi została zdradzona tak, jak reszta smoków, kiedy Neltharion spróbował użyć artefaktu, by zyskać kontrolę nad wszystkimi Stadami, jednak przeszkodził mu smok Korialstrasz.

Soridormi po raz kolejny reprezentowała swój szczep podczas bitwy w Wojnie Starożytnych nad Studnią Wieczności. Na swoim grzbiecie niosła Broxigara do walki z Płonącym Legionem i Wysoko Urodzonymi. Pod koniec bitwy połączyła się ona Nozdormu.

Soridormi pojawia się w World of Warcraft: The Burning Crusade jako postać oferująca zadania przebywająca w Jaskiniach Czasu, przyjmując na tę okazję ciało wysokiej elfki.

Rozpoczyna ona zadanie Neutral 15 [70] The Vials of Eternity, które było wymagane do dostrojenia do instancji rajdowej Bitwa o Górę Hyjal, które teraz jest jedynie opocjonalne.

Zadania

Soridormi jest związana z następującymi zadaniami:

Soridormi

Soridormi jako Spektralny Smok

Spekulacje

Soridormi jest najprawdopodobniej matką Anachronosa, dziedzica Nozdormu. Wybór Anachronosa na dziedzica wskazuje, że najprawdopodobniej jest on potomkiem pierwszej małżonki Nozdormu.

Linki zewnętrzne

Więcej od Wikii

Losowa wiki