Fandom

WoWWiki

Skettis

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skettis.jpg

Skettis

Skettis to ukryta stolica arakkoa i jedna z największych tajemnic Lasu Terokkar. Znajduje się ona w Dolinie Czarnego Wiatru w południowo-wschodnim Lesie Terokkar i jest dostępna jedynie dla graczy, którzy posiadają latające wierzchowce lub druidów, którzy nauczyli się Formy Latającej. Miasto składa się z czterech veili: Veil Ala'rak, Veil Harr'ik, Niższe Veil Shil'ak oraz Wyższe Veil Shil'ak. W jego centrum znajduje się Odpoczynek Terokka, gdzie pan arakkoa Terokk może zostać ponownie przyzwany do tego świata.

W Skettis znajduje się wiele struktur arakkoa, zarówno na poziomie gruntu, jak i zamontowanych w koronach drzew. Żyją tu liczne gatunki dzikich stworzeń. Zaprzysiężeni Szponowi Gniewni Lasu patrolują wybrzeża jeziora, a liczne klasy arakkoa i ich ptasich strażników, w tym Potwornych Kaliri, zamieszkują samo miasto. W Jeziorze Czarnego Wiatru żyją Kipiele Skettis (żywiołaki wody), które przeważnie bronią bogatych łowisk. Szablokot Czarnego Wiatru, dzika bestia spotykana w Skettis, jest popularna wśród łowców jako pupil, którego można oswoić na poziomie 70. Te Szablokoty posiadają wspaniałe umaszczenie, co czyni je szczególnie cennymi.

Skettis zostało rozwinięte w patchu 2.1, który wprowadził Straż Powietrzną Sha'tari.

Więcej w Fandom

Losowa wiki