FANDOM

Horde 32 Królestwo Quel'Thalas
Icon of Blood
PrzywódcaIconSmall Lor'themar Lor'themar Theron
Pozostali przywódcyIconSmall Halduron Halduron Brightwing

IconSmall Rommath Grand Magister Rommath
IconSmall Liadrin Lady Liadrin
IconSmall Aethas Aethas Sunreaver

IconSmall Blood Elf Male Tae'thelan Bloodwatcher
RasyIconSmall Blood Elf MaleIconSmall Blood Elf Female Krwawe elfy
StolicaSilvermoon City
Sub-group(s)Sunfury

Magisters
Blood Knights
Reliquary
Farstriders

Reputacja
KwatermistrzIconSmall Blood Elf Female Magistrix Nizara
NagrodyIconSmall Hawkstrider Hawkstrider mounts
TabardSilvermoon Tabard
"Stolica Quel'Thalas, dom krwawych elfów. Zniszczone podczas ataku Arthasa na Studnię Światła, Silvermoon znów jest miastem tętniącym życiem."

Miasto Silvermoon jest stolicą krwawych elfów, znajdującym się w północno-wschodniej części lasów Wiecznej Pieśni w królestwie Quel'Thalas. Zapierające dech miasto krwawych elfów może rywalizować z krasnoludzką stolicą Ironforge jako najstarsza, wciąż działająca stolica. Plaga pod dowództwem Arthasa zniszczyła miasto, zostało jednak odbudowane i jest teraz domem dla największej populacji krwawych elfów w Azeroth.

Dzisiejsze Silvermoon to tylko wschodnia część oryginalnego miasta; zachodnia część została prawie całkowicie zniszczona przez Plagę podczas Trzeciej Wojny. Plac Sokolnego Skrzydła, drugie miasto krwawych elfów to jedyna część zachodniego Silvermoon, która jest pod kontrolą krwawych elfów. Martwa Blizna (ścieżka splugawiona przez Arthasa Menethila i jego nieumarłą armię, gdy szli do Słonecznej Studni, by tam wskrzesić Kel'Thuzada) oddziela tętniące życiem Silvermoon od zniszczonych ruin. Jednak w Ruinach Silvermoon nie ma już nieumarłych, lecz Nieszczęsnych i źle działające Arcane Patrollery. Silvermoon w obecnej formie (bez zachodniej części) jest nadal większe od innych miast Hordy.

Reputacja

Za większość zadań oferowanych w Eversong Woods, Ghostlands, Blasted Lands, oraz Hellfire Peninsula otrzymamy reputację w Silvermoon City.

Kwatermistrz Silvermoon, Magistrix Nizara [54.2, 50.8] znajduje się w Eversong Woods tuż obok mistrza lotów. Bez względu na poziom reputacji sprzedaje Silvermoon City Tabard, którego można użyć do zdobywania reputacji w lochach.

Reputację można także zdobyć rywalizując w Argent Tournament (wymagany 80 poziom) lub używając Silvermoon Writ of Commendation z Molten Front (wymagany 85 poziom).

exalted z Silvermoon City jest jednym z wymagań by otrzymać tytuł Ambassador Hordy.

Nagrody

Na poziomie reputacji revered, Magistrix Nizara sprzedaje unikalny 16-miejscową torbę.

Na exalted, Magistrix Nizara sprzedaje płaszcze na 35 poziom, dla graczy spoza rasy Krwawych elfów umożliwia kupno i jazdę na IconSmall HawkstriderHawkstridery (Krwawe elfy mogą jeździć na nich bez względu na poziom reputacji). Silvermoon hawkstridery można zakupić u Winaestra[61.0, 54.6] w Liberii Thurona, Eversong Woods. Nieuzbrojone hawkstridery są dostępne od 20 poziomu, a uzbrojone hawkstridery od 40.

Przedmiot Koszt Typ
Revered [Silvermoon Satchel] 10Silver Torba
Exalted [Mantle of Silvermoon] 1Gold 90Silver 31Copper Płaszcz
[Cape of Silvermoon] 1Gold 89Silver 60Copper Płaszcz
[Shroud of Silvermoon] 1Gold 88Silver 86Copper Płaszcz
Exalted
(dla graczy Hordy NIE będącymi krwawymi elfami)
[Black Hawkstrider] 1Gold Wierzchowiec
[Blue Hawkstrider] 1Gold Wierzchowiec
[Red Hawkstrider] 1Gold Wierzchowiec
[Purple Hawkstrider] 1Gold Wierzchowiec
[Swift Green Hawkstrider] 10Gold Wierzchowiec
[Swift Pink Hawkstrider] 10Gold Wierzchowiec
[Swift Purple Hawkstrider] 10Gold Wierzchowiec

Zmiany w uaktualnieniach

Linki zewnętrzne