Wikia

WoWWiki

Silvermoon (miasto)

Dyskusja0
2577stron na
tej wiki
Horde 32 Silvermoon City
Falconwing square
TypStolica
Rasy IconSmall Blood Elf Male IconSmall Blood Elf Female  Krwawe elfy

IconSmall Orc Male IconSmall Orc Female  Orkowie
IconSmall Troll Male IconSmall Troll Female  Dżunglowe trolle
IconSmall Tauren Male IconSmall Tauren Female  Taureni
IconSmall Undead Male IconSmall Undead Female  Opuszczeni
IconSmall Goblin Male IconSmall Goblin Female  Gobliny

IconSmall LeperGnome Male IconSmall LeperGnome Female  Trędowate gnomy
Ustrój politycznymonarchia dziedziczna (obecnie bezkrólewie)
WładcyLord Lor'themar Theron
JęzykiThalassian, Orcish, Common, Zandali, Taur-ahe
PrzynależnośćQuel'Thalas (Horde Rebellion)
LokacjaEversong Woods
Źródła: World of Warcraft: The Burning Crusade

DarnassusIronforgeStormwind
Bc icon Exodar
Mists-Logo-Small Shrine of Seven Stars
WoD-Logo-Small Karabor

Bc icon Shattrath City
Wrath-Logo-Small Dalaran

OrgrimmarThunder BluffUndercity
Bc icon Silvermoon City
Mists-Logo-Small Shrine of Two Moons
WoD-Logo-Small Bladespire Citadel

Jeśli szukasz frakcji, zobacz Silvermoon City (frakcja)

Silvermoon, stolica rasy krwawych elfów, znajduje się na północy Wschodnich Królestw, w Quel'Thalas. Niegdyś zamieszkiwana przez wysokie elfy, rasę niemal wyniszczoną przez plagę. Obecnie stolica krwawych elfów, rasy powstałej z części wysokich elfów, które przeżyły rzeź w Quel'Thalas - teraz podzielonego na Lasy Nieustającej Pieśni oraz Ziemie Duchów. Dowodzone przez Lor'themara Therona, gdyż książę Kael'thas Sunstrider przebywa w Outland. Od czasu oficjalnego zerwania więzi między Kael'thasem a krwawymi elfami, Lor'themar Theron stał się faktycznym przywódcą całej frakcji.

Obecne Silvermoon zajmuje tylko wschodnią połowę pierwotnego wielkiego miasta, którym niegdyś było. Zachodnia połowa została niemal kompletnie zniszczona przez Plagę podczas Trzeciej Wojny. Plac Sokolego Skrzydła, drugie miasto krwawych elfów to jedyny fragment zachodniej części Silvermoon znajdujący się pod ich kontrolą. Martwa Blizna (Ścieżka utworzona przez Arthasa Menethila i jego nieumarłą armię, którzy mieli za zadanie wskrzesić Kel'Thuzada) oddziela odbudowane Silvermoon od jego zachodnich ruin. Ciekawą rzeczą jest, iż ruiny Silermoon nie zamieszkują nieumarli, a nieszczęśni oraz zepsuci Tajemni Strażnicy.

Silvermoon 04

Silvermoon

Historia

Warcraft 3 Silvermoon

Silvermoon w Warcraft 3: Reign of Chaos

Miasto Silvermoon zostało znalezione przez wysokie elfy i mianowane stolicą po ich przybyciu z Lordaeronu tysiące lat temu. Miasto zostało zbudowane z białego kamienia na wzór budowania starożytnego imperium Kaldorei i przeplatane z topografią naturalnych pejzaży. Miasto słynęło z Akademii Silvermoon, które wówczas były uważane za centra nauki magii arcane, oraz z Iglicą Sunstrider - majestatycznego pałacu królewskiej rodziny wysokich elfów. Rezydowała tam również Rada Silvermoon zarządzająca miastem, jak i każdym wysokim elfem.

Tysiącletnie już Silvermoon, podczas Drugiej Wojny, pozostało całkowicie nienaruszone, żaden elf nie ucierpiał. Jednakże podczas Trzeciej Wojny rycerz śmierci Arthas poprowadził wojska Nieumarłej Plagi przez miasto, niszcząc wszystko co napotkały, cały czas dążąc do swojego głównego celu - zniszczenia Studni Życia. Król wysokich elfów i cała rada została zabita, a większość populacji unicestwiona. Siły plagi opuściły miasto na jakiś czas, zaraz po splądrowaniu jego skarbców.

Chociaż miasto zostało zaatakowane przez plagę nieumarłych, budynki dziwnym trafem zostały nienaruszone. Przez jakiś czas miasto było całkowicie opustoszałe, nie licząc zwiędłych roślin, czasami zmasakrowanych ciał leżących na drodze, oraz żałobnych elfich duchów. W mieście gościli jedynie łowcy poszukujący różnych wartościowych artefaktów, które elfy pozostawiły po sobie przed swym zdezerterowaniem z miasta, jednak Silvermoońskie duchy przeszłości uniemożliwiały im to.

W World of Warcraft: The Burning Crusade, Silvermoon zostało mianowane stolicą krwawych elfów. W Trylogii Studni Życia podano, iż miasto zostało odzyskane przez krwawe elfy z pomocą nowych nauk magicznych, jakich udzieliła im Starszy Magister Rommath, który powrócił z Outlandu, gdzie pobierał nauki u księcia Kael'thasa Sunstridera oraz u Anveenny - wcielenia Studni Życia.

Mapa

WorldMap-SilvermoonCity

Mapa Silvermoon

Ważne postacie

  1. Główny artykuł - Lista ważnych npców Silvermoon City

Zadania

  1. Główny Artykuł - Zadania Silvermoon City
  2. Zobacz również: Poradnik - jak wykonywać zadania? - Silvermoon City

Główne punkty zainteresowań

SilvermoonInn

Gospoda Silvermoon City, - Jedna z dwóch w mieście.

Poniżej można znaleźć warte uwagi miejsca, które można znaleźć w Silvermoon.

Punkty podróży

Trasy Lotów

Teleporty

Galeria

Zobacz także

Więcej od Wikii

Losowa wiki