Wikia

WoWWiki

Silk Cloth

Dyskusja0
2701stron na
tej wiki
Silk Cloth
  • Item Level: 30
  • Sells for: 0 Gold 1 Silver 50 Copper
  • Inv fabric silk 01

    Jedwabne płótno - droższy od lnianego płótna materiał używany do produkcji jedwabiu lub przy produkcji innych materiałów.

    Źródło

    Przedmiot możemy zdobyć z ciał istot humanoidalnych do około ich 25 poziomu doświadczenia.

    Jedwabne płótno jako materiał

    Kowalstwo

    Inżynieria

    Pierwsza pomoc

    Krawiectwo

    Jedwabne płótno jako Quest Item

    Miejsca do zbierania

    • Poziom 25+ - podziemne miasto Gnomeregan, które leży na północny zachód od Ironforge. Zdobywana na humanoidach w lochu, jak i w instancji.
    • Poziom 25+ - Defiascy Powstańcy w Palisadzie posiadają przy sobie jedwabne płótno z 41% prawdopodobieństwem.
    • Poziom 27+ - 29+ - Katakumby Lasów Świtu w Kniei Zmierzchu są pełne potworów, które posiadają 1-2 sztuki jedwabiu.
    • Poziom 29+ - 33+ - Obszar otaczający i wewnątrz Szkarłatnego Klasztoru jest pełen jedwabiu. Wielu "Szkarłatnych" mobów posiada średno więcej niż 1 sztukę jedwabiu.
    • Poziom 35+ - 36+ - Badacze z Shadowforge na Złych Ziemiach średnio posiadają więcej niż 1 jedwab przy sobie.
    • Poziom 34 - 40+ - Ogry Strzaskanej Grani (szczególnie ci w Ostoi Strzaskanej Grani) mają dużą szansę posiadania jedwabiu, która waha się między 72% a 116% na moba. Centaury i Demony na Pustkowiu posiadają 1-3 sztuki jedwabiu i 1-2 sztuki płótna magicznego, co czyni ich również idealnymi do zbierania.
    • Poziom 41 - Magowie Krwawego Żagla i moby z Kompanii Wydobywczej również posiadają jedwab w ilości 1-2 sztuki na moba.

    Linki zewnętrzne

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki