Fandom

WoWWiki

Silithus

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Neutralne Silithus
Poziomy: 55-60
Silithus.jpg
Populacja800
RasyTaurenTauren Taureni (240)

Night elfNight elf Nocne elfy (160)
OrcOrc Orkowie (160)
TrollTroll Trolle (160)

HumanHuman Ludzie (80)
Ustrój politycznyBrak
Główne osadyOstoja Cenarionu
Pomniejsze osadyObóz Warowny Półmroku (640)
Spoczynek Chwały (160)
PrzynależnośćBrak
LokacjaNa zachód od Krateru Un'Goro

Silithus znajduje się w południowo-zachodnim rogu Kalimdoru. Można tam się dostać jedynie podrózując do północno-zachodniego krańca Krateru Un'Goro, skąd wychodzi szeroka ścieżka biegnąca do Silithus.

Silithus to jedna z zamieszkanych przez insekty sekcji Kalimdoru. Jest to dom niegdyś wielkiego imperium Aqirich, zwanego Ahn'Qiraj. Miasto jest obecnie niezamieszkane, jednak główna świątynia została zapieczętowana przez nocne elfy, które chciały zapobiec rozplenieniu się insektów. Sądząc po ruinach w w krainie, jak i wielkich koloniach silithidów, nie udało im się to. Krąg Cenarioński utrzymuje stałe przedstawicielstwo w Silithus, w Ostoi Cenarionu. Stąd obserwuje on silithidów, którzy postrzegani są jako tak wielkie i potężne zagrożenie, że Przymierze i Horda muszą się zjednoczyć w walce. Poza druidami Cenarionu w Silithus można ostatnio wyczuć drugą, bardziej tajemniczą obecność. Brązowe stado smoków, szczep Nozdormu, powrócił na pustynię po dziesięciu tysiącach lat.

Silithus stało sięgłównym punktem zadań z wieloma epizodycznymi liniami zadan, które rozciągają się pod i poza jego granice. Przebudowa obszaru zawierała wymagające zadania dla samotnych graczy, grup 5-osobowych, jak i zewnętrznych bossów rajdowych. Powstarzalne zadania prowadzą do epickich przedmiotów, które mogą stanowić alternatywę dla lochów rajdowych.

W patchu 1.12 dodano nowe światowe PvP oparte na zadaniach. Odkryto nową krystaliczną substancjęznaną jako "silithyst", która stała się obiektem zainteresowania zarówno Hordy, jak i Przymierza. Gracze zbierają pył tam, gdzie mogą, lecz muszą uważać, by nie wpaść w zasadzkę wrogiej frakcji, zanim uda im się dostarczyć towar. Aby znaleźć szczegóły, zobacz hasło Silithyst Must Flow.

Historia

Silithus przez tysiące lat było więzieniem qirajich, uwięzionych za Skarabeuszowym Murem po Wojnie Ruchomych Piasków. Słudzy qirajich, silithidzi, od tego czasu się rozmnożyli i rozpanoszyli po południowym Kalimdorze, aż wreszcie nocne elfy zdecydowały, że czas już ponownie otworzyć Wrota Ahn'Qiraj i położyć kres zagrożeniu ze strony qirajich raz na zawsze.

Geografia

Ta wielka pustynia znajduje się w południowo-zachodnim krańcu Kalimdoru. Kamienisty i piaszczysty teren jest urozmaicony jedynie przez potężne gniazda silithidów.

W Silithus znajdują się dwie instancje rajdowe, Ruiny Ahn'Qiraj oraz Świątynia Ahn'Qiraj. Znajduje się tu również kilka mikro lochów. Mimo że nie ma tutaj pól bitewnych, występuje tutaj zewnętrzna strefa PvP.

Mapa i subregiony

WorldMap-Silithus.jpg
Bones of GrakkarondBronzebeard EncampmentCenarion HoldThe Crystal Vale
Hive'AshiHive'RegalHive'ZoraIronforge Brigade OutpostOrgrimmar Legion Camp
Ortell's HideoutRavaged Twilight CampThe Scarab DaisThe Scarab Wall
Southwind VillageStaghelm PointThe Swarming PillarTwilight Base Camp
Twilight OutpostTwilight PostTwilight's RunValor's Rest

Sopograficzna mapa Silithus Mapa Silithus sprzed patcha 1.8

Lochy

Nazwa lochu Poziomy Wielkość grupy Przybliżony czas przejścia
Ruins of Ahn'Qiraj 60-70 20-osobowa Nieznany
Temple of Ahn'Qiraj 60-70 40-osobowa Nieznany

Punkty podróży

CenarionHold.jpg

Ostoja Cenarionu

Alliance 15.png Horde 15.png Trasy lotów z Cenarion Hold

Obszary przyległe

Nazwa obszaru Frakcja Poziomy Kierunek Dostęp
Un'Goro Crater Neutral 15.gif 45-55 Wschód Pieszo lub trasą lotu z Ostoi Cenarionu do Schronienia Marshala

Ważne postacie

Bronzebeard Camp.jpg

Obozowisko Bronzebearda

Silithus jest domem kilku wartych wspomnienia postaci. W Ostoi Cenarionu Dowódca Mar'alith poszukuje informacji o swej zaginionej żonie, którą ostatnio widziano w towarzystwie silithidów. W Obozowisku Bronzebearda, Rutgar Glyphshaper próbuje odkryć miejsce przebywania sławnego odkrywcy Branna Bronzebearda. Natomiast w Zniszczonym Obozie Półmroku Wysoki Lord Demitrian ma misję wielkiej wagi dla najbardziej doświadczonych bohaterów - stanąć twarzą w twarz z Księciem Thunderaanem i go pokonać.

Zadania

  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Surowce

The Crystal Vale.jpg

Kryształowa Dolina

Silithus jest wielkim połaciem ziemi, suchym i niegościnnym. Górnicy napotkają liczne żyły rudy thorium, małe, bogate i pokryte śluzem, zarówno na powierzchni, jak i w wydrążonych przez silithidów tunelach.

Dzikie stworzenia

Hive'Zora.jpg

Hive'Zora

Uwagi, wskazówki i dodatkowe informacje

Więcej w Fandom

Losowa wiki