Fandom

WoWWiki

Shrine of Dath'Remar

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shrine of Dath'Remar.jpg

Kaplica Dath'Remara

Kaplica Dath'Remara jest monumentem znajdującym się po zachodniej stronie Wyspy Sunstridera w Lasach Nieustającej Pieśni. Został zbudowany aby uczcić pamięć Dath'Remara Sunstridera, pierwszego króla z dynastii Sunstriderów.

Tekst ukazujący się po kilknięciu na tablicę, umieszczoną z przodu kaplicy mówi:

Właśnie odkryłeś lokację kaplicy! Badając obiekt, czujesz pulsowanie tajemniczej energii, która wypełnia całą wyspę. Czujesz się nieswojo, stojąc przed kapliczką... a może nawet jesteś nieco zaniepokojony.

Brązowy Transparent znajdujący się nad kapliczką głosi:

Tu stoi kapliczka Dath'Remara, wspaniały obelisk upamiętniający nobliwego elfa. Niech ci, którzy patrzą na pomnik pamiętają o jego poświęceniu przeciwko Pladze i wysiłkom, jakie włożył w ocalenie nas od zagłady. Wszyscy, którzy mieszkają w Quel'Thalas winni mu są wdzięczność.

Zadania

W zadaniu H [4] The Shrine of Dath'Remar, Solanian prosi cię abyś przeczytał ową tabliczkę.

Notki

Dathremar.JPG

Niezrozumiałym jest dlaczego na transparenice znajduje się wzmianka o Pladze, skoro podczas inwazji Arthasa na Quel'Thalas, królestwem rządził Anasterian Sunstrider, a Dath'Remar zmarł długo przed tym zdarzeniem. Większość nowych krwawych elfów, ma problem ze znanlezieniem kapliczki, dlatego gracze nazwali ją Kaplicą Żony Mankiriego.

Linki zewnętrzne

Więcej w Fandom

Losowa wiki