Fandom

WoWWiki

Scryers

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Wróżbici (ang. Scryers) są frakcją krwawych elfów przewodzone przez Voren'thala Proroka. Grupa odłączyła się od Księcia Kael'thasa Sunstridera, spadkobiercy tronu Quel'Thalas i władcy krwawych elfów, oraz zaoferowała swoją pomoc naaru, zarówno w odbudowie Miasta Shattrath, jak w jego obronie. Są w konflikcie z Aldorami (niektórzy zginęli z rąk obecnych Wróżbitów, zanim Ci opowiedzieli się po stronie naaru) i rywalizują nimi o władzę w Shattrath oraz o przychylność naaru. Postacie mogą dołączyć do Wróżbitów poprzez wypełnienie zadania N [65] Allegiance to the Scryers, stając się przyjaznymi z Wróżbitami oraz wrogimi z Aldorami.

Gracz może dowiedzieć się o okolicznościach przystania Wróżbitów do Sha'tar od Służącego Khadgara, który opowiada o historii miasta Shattrath w zadaniu N [65] City of Light.

Więcej w Fandom

Losowa wiki