Wikia

WoWWiki

Scout

Dyskusja0
2645stron na
tej wiki
Dwarvenscout

Krasnoludzki zwiadowca

Zwiadowca potrafi przetrwać w dziczy i jest wyszkolony w walce. Potrafi odnaleźć wczorajsze tropy i czatować w koronach drzew z dużą łatwością. Zwiadowcy często służą jako przewodnicy dla poszukiwaczy przygód, jeśli sami nimi nie są. Mimo że ich domem są dzikie ostępy, są bardziej partyzanckimi wojownikami niż obrońcami natury. Zwiadowców można spotkać w każdej rasie. Bez względu na region, czy to lasy, góry czy bagna, każda rasa potrzebuje i szkoli zwiadowców jako wyspecjalizowanych wojowników. Są oni samotnikami i mają raczej indywidualistyczną naturę.

Większość najbardziej doświadczonych zwiadowców zostaje epickimi zwiadowcami. Niektórzy z nich specjalizują się w odkrywaniu podziemnych obszarów, stając się lochołazami.

W World of Warcraft zwiadowca był tytułem honorowym w Hordzie przed wydaniem patcha 2.0.1.

Satyry zwiadowcy

Satyry zwiadowcy są antytezą wszystkiego, czym są zwiadowcy nocnych elfów. Podczas gdy ich znienawidzeni kuzyni walczą za pomocą łuku i używają swych umiejętności, by żyć w lasach, satyry zwiadowcy wolą walkę wręcz, ataki z ukrycia i dominującą naturę swych demonicznych panów. Nie wahają się leczyć kosztem natury, chociaż nie stronią również od korzystania z energii innych.

Znani zwiadowcy

Zwiadowcy w WoW

Więcej od Wikii

Losowa wiki