FANDOM

Neutralne Scarlet Enclave
Poziomy: 55-58
Scarlet Enclave Graphic.jpg
StolicaTyr's Hand (9,000)
Populacjanieznana
RasyHumanHuman Ludzie
ScourgeScourgeScourgeScourgeScourge Plaga
Ustrój politycznystratokracja
WładcaWysoki Generał Brigitte Abbendis
Główne osadyNew Avalon
Acherus: The Ebon Hold
Pomniejsze osadyHavenshire
Light's Hope Chapel

Szkarłatna Enklawa (znana również jako Szkarłatne Ziemie) jest nazwą lokacji startowej rycerzy śmierci wprowadzoną w World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Enklawa jest instancją znajdują są się w południowo-wschodnim rogu Wschodnich Ziem Plagi, której ziemie leżą za Dłonią Tyra. Obejmuje ona tereny wsi Nowy Avalon i Havenshire oraz niewielki obszar wokół Kaplicy Nadzei Światła. Rycerze śmierci rozpoczynają w nekropolii zwanej Acherus: Hebanowa Ostoja. Miasteczka Nowy Avalon i Havenshire, leżące poniżej, są nietknięte przez śmierć i rozkład, a zadaniem rycerza śmierci, początkowo pozostającego w służbie Króla Lisza, jest zniszczenie tych osad i udział w bitwie o Kaplicę Nadziei Światła, zanim będą mogli ruszyć do "normalnego" świata.

Szkarłatna Enklawa jest osobna dla każdej z frakcji: gracze Przymierza nie zobaczą tutaj członków Hordy i odwrotnie. Jednakże gdy rycerz śmierci ukończy instancję i wróci do normalnego świata, obie strony będą się na wzajem widziały (chociaż nie będą mogły ze sobą walczyć, gdyż Acherus posiada status sanktuarium). Cały region (z wyjątkiem Acherus, Wyrwy Śmierci, Dłoni Tyra i wszystkiego po zachodniej stronie gór pod Acherus) jest oznaczone na głównej mapie Wschodnich Ziem Plagi jako Ruiny Szkarłatnej Enklawy i są dostępne albo przez Dłoń Tyra albo przez jaskinię znajdującą się na Trującym Polu, przez którą przechodzi każdy rycerz śmierci, by dotrzeć na główne pole bitwy podczas zadania Neutral 15.gif [55] The Light of Dawn.

Główne miasta i punkty

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki