Fandom

WoWWiki

Ruins of Lordaeron

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jeśli szukasz areny, zobacz Ruins of Lordaeron (arena).
Horda Ruins of Lordaeron
Ruins of Lordaeron TCG.jpg
TypMiasto
RasyForsakenForsaken Opuszczeni

OrcOrc Orkowie

Wraith Wraith
Ustrój politycznyMonarchia
WładcySylvanas Sylvanas Windrunner
JęzykiGutterspeak
PrzynależnośćHorda,
Opuszczeni
LokacjaTirisfal Glades

'Ruiny Lordaeronu (zwane także Ruinami Miasta Stołecznego)[1] jest wszystkim co pozostało po Mieście Lordaeronu, wielkiej stolicy Królestwa Lordaeronu. Obecnie jest smutną pamiątką potęgi Plagi. Obszar ten jest dosłownie nawiedzony przez końcowe tragiczne wydarzenia, które doprowadziły do śmierci Króla Terenasa i zniszczenia miasta.

Tło

Płonący Legion

WC3RoC logo 16x32.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft III.
Throneroom.jpg

The throne room of Lordaeron.

Po masakrze mieszkańców i wybiciu wszystkich jego obrońców, miastem zaczęli zarządzać upiorni władcy Balnazzar, Detheroc i Varimathras. Gdy Arthas powrócił z Kalimdoru, wygnał ich i koronował się na Króla Lordaeron. Jednak gdy został wezwany przez Ner'zhula do Northrend, Balnazzar ponownie opanował miasto. Połączone siły Wielkiego Marszałka Garithosa i Sylvanas Windrunner pobiły Balnazzara, lecz zaraz potem Królowa Banshee zdradziła swoich sojuszników i zagarnęła miasto dla siebie. Undercity, które leży pod ruinami Miasta Stołecznego, służy jako stolica Opuszczonych.

World of Warcraft

WoW icon.gif Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.

Po dziś dzień można usłyszeć moment przed śmiercią króla Terenasa Menethila, dźwięk dzwonów i słabe echo powitania księcia Arthasa. Jedno z wypowiedzianych zdań: "To królestwo upadku, a z popiołów powstaje nowe zamówienie, które wstrząśnie podstawami świata." — Arthas po zabiciu swego ojca głoszący inwazję Plagi i zwycięstwo nad Lordaeronem. Jeżeli potrafisz wykrywać niewidzialnych, ujrzysz obywateli miasta wciąż prześladujących dziedziniec zamku. Poniżej ruin obecnie żyją Opuszczeni, którzy przekształcili królewskie katakumby w swoją stolicę - Undercity. Stamtąd mroczna pani przygotowuje podbój ziem na wschódzie i południu.

Na ziemiach na zewnątrz ruin nie ma już wesołych ludzi kochających światło. Okolica jest pełna demonów, a na granicach z ziemami Plagi czai się Plaga.

Burning Crusade

TBC Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku The Burning Crusade.

Nowa sekcja ruin została dodana, zawiera Kulę Translokacji, która łączy Undercity z stolicą krwawych elfów, Silvermoon City. Dodatkowo została dodana Arena.

World of Warcraft: Cataclysm

Ruins of Lordaeron overhead view.jpg

Widok na ruiny w Katakliźmie

Miasto otrzymało remont i jest teraz w pełni możliwe do zwiedzenia. Architektura ruin Lordaeronu tak jak Undercity nie została mocno zmieniona w Katakliźmie, jednak została zaktualizowana by umożliwić latanie na wierzchowcach. Przed uaktualnieniem 4.2.0 można było zobaczyć małą obecność Opuszczonych, gdy okolica była zamieszkiwana przez Mieszkańców Undercity oraz Nadzorców Kor'kron. Początkujący aptekarze zostali także dodani obok wagonów plagi.

RPG

The RPG Icon 16x36.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft RPG.

Undercity jest pod ruinami Lordaeronu, ale powyżej miasta Opuszczonych mogą odwiedzić pałac królewski. Komnaty rodziny królewskiej i królewskie krypty są nienaruszone. Sala Tronowa gdzie Arthas zabił swego ojca są nadal udostępnione. Wspaniałe ogrody są również dostępne, chociaż zapuszczone.[2]

Galeria

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki