Fandom

WoWWiki

Rokhan

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Horde
Rokhan
Image of Rokhan
Płeć Mężczyzna
Rasa Troll dżunglowy
Poziom 72 Elite
Klasa Łowca cieni
Życie
96,100
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność
Stanowisko Zwiadowca Hordy
Lokacja
Status Żyje

Rokhan jest łowcą cieni należącym do trollowego plemienia Mrocznej Włóczni. Niegdyś pomagał Rexxarowi w jego kampanii przeciwko admirałowi Daelinowi Proudmoore. Obecnie przebywa w Zmierzchu Smoka na Smoczym Cmentarzysku.

Biografia

Dawne animozje

WC3RoC logo 16x32.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft III.

Dawniej prowadzony przez Sen'jina na Złamanych Wyspach, Rokhan przyłączył się wraz z resztą swego plemienia do Thralla i jego Hordy, która uratowała ich od Morskiej Wiedźmy i powiodła razem z sobą do Kalimdoru. Po bitwie o Górę Hyjal trolle osiadły na Wyspach Echa nieopodal wybrzeża Durotaru, jednak Rokhan pozostał w Orgrimmarze jako zwiadowca Thralla. Gdy do miasta przybył Rexxar z raportem Mogrina, Thrall poprosił Rokhana o pomoc pana bestii w podróży przez dzicz.

Rokhan i Rexxar napotkali ludzi na wybrzeżu Durotaru po tym, jak dotarli do obserwatorium w Przyczółku Gar'thoka i donieśli o tym Thrallowi, który wysłał ich z powrotem. Gdy przybyli na miejsce, obserwatorium leżało w ruinach, a ludzie byli wybitnie wrogo nastawieni.

Rokhan zaczął się obawiać o swoich ziomków na Wyspach Echa i sądził, że powinni oni osiedlić się na kontynencie, by uniknąć niepotrzebnych niebezpieczeństw. Thrall zgodził się z jego zdaniem i wysłał Rokhana wraz z drużyną na Wyspy Echa, by ostrzec Vol'jina i sprowadzić trolle do Durotaru.

Po zniszczeniu okrętów wojennych, które blokowały ich drogę i rozpaleniu ognisk sygnałowych w pobliskiej osadzie, Rokhan i Rexxar zostali wysłani na spotkanie w miejsce Thralla. Po napaści Thrall, pragnąc pokojowego rozwiązania, wysłał Rokhana i jego przyjaciół do Theramore, by w tajemnicy paktować z Jainą Proudmoore.

Z pomocą Jainy odkryli, że najeźdźcy byli kierowani przez ojca czarodziejki, admirała Daelina Proudmoore, który pragnął wybić Hordę z Durotaru. Rokhan wraz z Rexxarem wycięli sobie drogę przez Sawannę, uzyskując pomoc wielu sojuszników. Ostatecznie siły ludzi i orków starły się w wielkiej bitwie nieopodal Zatoce Gniewu Cieni i, gdy orkowie zwyciężyli, ścigali wrogów aż do Theramore. Rokhan pomógł w rajdzie na Theramore i starł się z elitarnymi oddziałami admirała Proudmoore'a, walcząc u boku Rexxara. Po zakończonej wojnie i klęsce poniesionej przez Proudmoore'a, Rokhan został przyjęty z honorami zarówno przez swój lud, jak i poddanych Thralla.

Późniejsze wydarzenia

WoW-novel-logo-16x62.png Ta sekcja zawiera informacje zawarte w powieściach oraz opowiadaniach.

Sytuacja pomiędzy orkami z Durotaru i ludźmi z Theramore wciąż była napięta. Niemal doszło do kolejnej wojny dzięki knowaniom pomniejszego demona Zmodlora i kilku kultystów Płonącego Ostrza. Rokhan wciąż służył Thrallowi jako zwiadowca - najlepszy z najlepszych - i użył wszystkich swoich umiejętności, by ostrzec Wodza Wojennego o wzmocnieniu Północnej Strażnicy na granicy terytoriów orków i ludzi. Jest on opisywany jako posiadający zadziwiająco gładką, jak na trolla, twarz i tajemnicze oczy.

Plotki głosiły, że Rokhan został wysłany z ważną misją przez Vol'jina.

World of Warcraft

WoW icon.gif Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.

Zgodnie z relacją Lekarza Dusz Jin'Zila, Rokhan wraz z Rexxarem są odpowiedzialni za zabicie starszej siostry Sereny Bloodfeather.

World of Warcraft: Wrath of the Lich King

Wotlk Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Wrath of the Lich King.

W Wrath of the Lich King Rokhana można napotkać w niewielkim obozie znanym jako Zmierzch Smoka na Smoczym Cmentarzysku. Podążył do Northrend, by wesprzeć różne plemiona trolli w walce z Królem Liszem.

Rozpoczyna on następujące zadanie:

Galeria

Ciekawostki

Przed Wotlk uważano, że Rokhan zginął podczas misji zwiadowczej w Cienistej Dolinie.

Linki zewnętrzne

Więcej w Fandom

Losowa wiki