Fandom

WoWWiki

Rise of the Blood Elves

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Powstanie Krwawych Elfów to sekcja Historii Warcrafta, Rozdział V. Opowiada ona wydarzenia znane z kampanii Sojuszu z Warcraft III: The Frozen Throne.

Książkę można znaleźć w:

Chronologia:

Powstanie Krwawych Elfów

W tym samym czasie nieumarła Plaga przemieniła większość Lordaeron i Quel'Thalas w toksyczne Ziemie Plagi. Pozostało tylko kilka nielicznych oddziałów oporu Przymierza. Jedna z takich grup, składająca się głównie z wysokich elfów, była prowadzona przez ostatniego z dynastii Sunstriderów: Księcia Kael'thasa. Kael, wykształcony czarodziej, obawiał się upadku Sojuszu. Wysokie elfy opłakiwały utratę swojej ojczyzny i zdecydowały nazywać się krwawymi elfami ku czci poległego ludu. Jednak gdy działali, by trzymać Plagę w ryzach, okrutnie cierpieli od odcięcia od Słonecznej Studni, która ich wzmacniała. Zdesperowany, by odnaleźć lekarstwo na uzależnienie od magii swego ludu, Kael dokonał czegoś, co wydawało sięnie do pomyślenia: zebrał dziedzictwo Wysoko Urodzonych i przyłączył się do Illidana i jego nag w nadziei odnalezienia nowej mocy magicznej, którą elfy będą mogły się żywić. Pozostali dowódcy Przymierza ogłosili krwawe elfy zdrajcami i wygnali je na dobre.

Nie mając dokąd pójść, Kael i jego krwawe elfy podązyli za Lady Vashj do Outland, by pomóc pokonać Maiev, która ponownie uwięziła Illidana. Połączywszy siły, nagi i krwawe elfy pokonały Maiev i wyzwoliły Illidana. Bazując w Outland, Illidan zebrał swe siły do drugiego ataku przeciwko Królowi Liszowi i jego fortecy na Lodowej Koronie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki