Wikia

WoWWiki

Ranger

Dyskusja0
2640stron na
tej wiki
Rangerwc2
Termin komandos określa członka jednej z kilku organizacji dzialających w uniwersum Warcraft.

Elficki komandos

Główny artykuł: Elven ranger

Elficcy komandosi to komandosi, których można spotkać w oddziałach wysokich i krwawych elfów. Są to elitarni żołnierze do walki w dzikich ostępach, przeważnie łucznicy, którzy do tego stopnia opanowali władanie łukiem, że niewielu może im dorównać. Ich umiejętności poruszania się i walki w lasach dorównują tylko orczy łowcy.

Komandosi wysokich elfów to również jednostki w Warcraft II: Tides of Darkness.

Człowiek - komandos

Nathanos Blightcaller był niegdyś dowódcą komandosów - pierwszym i jedynym człowiekiem na stanowisku oficerskim w tej formacji.

Strażnicy

Główny artykuł: Sentinels

Komandosi zawsze stanowili dużą część społeczeństwa nocnych elfów, jednak pośród kaldorei używa się ich starożytnego tytułu: Strażnicy.

Władcy otchłani - komandosi

Komandosi władcy otchłani oswajają spaczonych skradaczy i je szkolą.

Znani komandosi

Highelfarcher&ranger

Łuczniczka i komandoska wysokich elfów

Tajemnicza komandoska wysokich elfów Alleria Windrunner zobaczyła, jakie zniszczenie niesie ze sobą Horda, gdy poszukiwała śladów swej rodziny pośród popiołów niegdyś wspaniałego Quel'Thalas. Obezwładniająca nienawiść do orków doprowadziła ją do Azeroth, gdzie poprowadziła elitarny oddział komandosów, który polował na renegackich orków z klanu Krwawiącego Widma. Gdy Draenor wybuchł, była tam, a jej obecne losy nie są znane.

Komandoska Sylvanas Windrunner pomagała wysokim elfom odeprzeć inwazję księcia Arthasa, gdy ten próbował zniszczyć Quel'Thalas i jego stolicę Silvermoon w Warcraft III: Reign of Chaos.

Inni komandosi w World of Warcraft

Więcej od Wikii

Losowa wiki