Quest:Rite of Strength

Dyskusja0 Share

Horde Rite of Strength
StartSeer Graytongue
KoniecChief Hawkwind
Poziom4 (Wymagany 1)
KategoriaMulgore
Doświadczenie450
Reputacja+350 Thunder Bluff
NagrodyRock Mace lub
Stone Tomahawk lub
Whittling Knife lub
Elder's Cane lub
Brave's Axe
WcześniejszyRites of the Earthmother
NastępnyRites of the Earthmother(2)

Zadanie

Zabij Kolcozwierze w Brambleblade Ravine i weź 12 Pasów Ostrej Sierści dla Chief Hawkwind w Camp Narache.

Opis

Próby Matki Ziemi są pierwszym krokiem w zdobywaniu szacunku w Thunder Bluff.

Najpierw musisz przejść próbę siły. W tym sprawdzianie musisz udowodnić swoje męstwo w zabijaniu wrogów plemienia.

Kolcozwierze z kolczastego wąwozu naruszają nasze ziemie za wschodzie. Oni zaczajają się w czasie naszych polowań i okradają wioskę w ciemności.

Okaż swoje męstwo zabijając tych łotrów i powróć do Wodza w Camp Narache z ich pasami jako dowodem śmierci.

Postęp

Czy wykonałeś próbę siły, <imię>? Potrzebuję dowodów na twoje męstwo przeciw wrogom plemienia, Kolcozwierzą.

Zakończanie

Przeszedłeś pierwszą próbę Matki Ziemi. Plemię będzie z ciebie dumne.

Nagrody

Po zakończeniu questa będziesz mógł wybrać nagrodę spośród poniższych przedmiotów:

Korzyści

Zmiany w uaktualnieniach

  • WoW icon.gif Patch 1.7.0 (2005-09-13): Została usunięta opcja nagrody w postaci broni dystansowej. Zrobiono to, aby mieć pewność, że łowcy zmienią swoją broń do walki w zwarciu przed uzyskaniem petów.

Łańcuch zadań

  1. H [2]  A Humble Task
  2. H [3]  A Humble Task
  3. H [3] Rites of the Earthmother
  4. H [4] Rite of Strength
  5. H [5] Rites of the Earthmother
  6. H [6] Rite of Vision
  7. H [7] Rite of Vision
  8. H [7] Rite of Vision
  9. H [10] Rite of Wisdom
  10. H [10] Journey into Thunder Bluff
  11. H [14] Rites of the Earthmother

Linki zewnętrzne