Quest:Hodir's Sigil

Dyskusja0 Share

Neutral Hodir's Sigil
StartProspector Doren
KoniecProspector Doren
Poziom80 (Wymagany 80)
TypRaid
KategoriaUlduar
Doświadczenie44100 (lub 29 Gold.png 60 Silver.png na maksymalnym poziomie)
WspółdzielonyTak
WcześniejszyThe Celestial Planetarium
NastępnyAlgalon

Hodir's Sigil., wraz z heroicznym odpowiednikiem, Heroic: Hodir's Sigil, jest elementem trzeciego kroku w serii zadań wymaganych do odblokowania i dostępu do pokoju Algalona Obserwatora.

Ukończenie tego zadania wymaga zabicia Hodira w Hard Mode: zabić go, zanim zniszczy Rzadki Schowek Zimy.

Zadanie

Badacz Doren w Archivum w Ulduarze chce, abyś zdobył Pieczęć Hodira. Po więcej informacji, jak uzyskać Pieczęć udaj się do Archivum Console.

Opis

Niełatwo będzie zdobyć Pieczęć Hodira. Nie tylko będziesz musiał pokonać samego Hodira, lecz będziesz musiał zrobić to, zanim zniszczy on skrzynię, w której pieczęć się znajduje!

Sprawdź konsolę w Archiwum, jeżeli potrzebujesz więcej informacji. To urządzenie posiada więcej informacji niż wszystkie biblioteki na świecie razem wzięte!

Postęp

Zdobyliście pieczęć, <Twoje imię>?

Zakończenie

Zrobiłeś to!. Nie wiem jak, ale ci się udało!

Korzyści

  • 44100 XP (lub 29 Gold.png 60 Silver.png na maksymalnym poziomie)

Łańcuch zadań

  1. N [80R] Archivum Data Disc
  2. N [80R] The Celestial Planetarium
  3. Ukończ wszystkie zadania poniżej:
  4. N [80R] Algalon
  5. N [80R] All Is Well That Ends Well

Zmiany w uaktualnieniach

Wotlk Patch 3.1.0 (2009-04-14): Dodany.

Linki zewnętrzne