Fandom

WoWWiki

PvE

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Szukałeś hasła Realm PvE?

Player vs Environment (PvE), czyli gracz kontra środowisko. Termin znany w wielu grach, oznacza sytuację, gdy postać kontrolowana przez gracza walczy z postacią sterowaną w grze przez komputer. Jest to przeciwieństwo Player vs. Player (PvP). PvE potrafi być większym wyzwaniem niż walka z innymi graczami - zwłaszcza gdy walczy się z bossami w jakiejś instancji. System PvE opiera się na wielu skryptach. Walka z przeciwnikami to tak naprawdę sens całej gry w poziomach 1-60 (World of Warcraft), 1-70 (World of Warcraft: The Burning Crusade), 1-80 (World of Warcraft: Wrath of the Lich King), ponieważ zdobywa się przez to ekwipunek, doświadczenie, przedmioty, pieniądze. Po zdobyciu maksymalnego poziomu PvE staje się jedną z opcji rozwijania swoich umiejętności i postaci, ponieważ duże znaczenie zaczyna także odgrywać tryb Player vs. Player (PvP). Gracz skupieni stricte na grze PvE znajdują przyjemność w grze zespołowej na wszelkiego rodzaju Instancjach i Raidach, walcząc przeciwko jednostkom sterowanym przez serwer.

Źródła strony

http://www.wowwiki.com

Więcej w Fandom

Losowa wiki