Fandom

WoWWiki

Plaguelands

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Na początku Trzeciej Wojny północny naród Lordaeron, należący do Wschodnich Królestw, został zaatakowany przez Plagę Nieumarłych, która obróciła większość mieszkańców w nieumarłych i obróciła jego niegdyś piękne ziemie w ponure Ziemie Plagi. Ci nieumarli, obecnie agenci Plagi, zatruli ziemię, wyganiając i niszcząc jakąkolwiek działalność ludzi. Niewielka grupa oporu prowadzona przez księcia Arthasa i Uthera Lightbringera z zakonu Srebrnej Dłoni zniszczyła zainfekowane składy i zastopowała rozprzestrzenianie się Plagi.

Po zakończeniu Trzeciej Wojny Plaga oderwała się od Płonącego Legionu, a od niej oderwała się frakcja Zapomnianych, która kontynuowała przejmowanie kontroli nad Polami Tirisfal, oddzielając je od kontrolowanych przez Plagę Ziem.

Do dziś Plaga nie ustaje w niszczeniu Ziem Plagi rozprzestrzeniając się ze strategicznie umieszczonych kotłów i dotyka już nie tylko ziemię i jej mieszkańców, ale również dzikie zwierzęta.

Poza Zapomnianymi również inne frakcje walczą z Plagą na jej ziemiach, a najważniejszymi z nich są Argent Dawn i Szkarłatna Krucjata.

Zobacz również:

Źródła

WoWWiki

Więcej w Fandom

Losowa wiki