Wikia

WoWWiki

Pantheon

Dyskusja0
2645stron na
tej wiki

Panteon to najwyższa rada tytanów. Jest to grupa tytanów, którzy kształtowali światy i pilnowali wszechświata. W jej skład wchodzą przywódcy rasy tytanów, którzy wzmocnili Smocze Aspekty.

Aman'Thul, Najwyższy Ojciec Panteonu

Przekazałczęść swej kosmicznej mocy brązowemu smokowi Nozdormu, by strzegł samego czasu i pilnował wiecznie zmiennych ścieżek losu i przeznaczenia.

Eonar, Opiekunka Wszelkiego Życia

Przekazała częśćswej mocy czerwonej smoczycy Alexstraszy, by pilnowała wszystkich żywych stworzeń na świecie.
Pobłogosławiła również młodszą siostrę Alexstraszy, gibką zieloną smoczycę Yserę częścią swej wrażliwości na naturę, by ta strzegła rosnących w Azeroth dziczy.

Norgannon, Strażnik Wiedzy i Mistrz Magii

Przekazał niebieskiemu smokowi Malygosowi część swej niezmierzonej mocy, by stał się strażnikiem magii i wiedzy tajemnej.

Golganneth, Grzmiący

Syn Aman'Thula i Eonar. Twórca niebios i mórz. Ojciec morskich gigantów.

Khaz'goroth, Rzeźbiarz i Kowal Świata

Przekazał część swej wielkiej mocy potężnemu czarnemu smokowi Neltharionowi i dał mu władzę nad ziemią i głębinami świata.

Sargeras

Największy wojownik Tytanów, obrońca ich światów, który opuścił ich szeregi, by stać się największym zdrajcą i najwyższym dowódcą Płonącego Legionu.

Aggramar

Następca Sargerasa w Panteonie po jego upadku i sprzymierzeniu z Płonącym Legionem.

Więcej od Wikii

Losowa wiki