Fandom

WoWWiki

Paladin warrior

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Booknovel.png
Ten artykuł (lub jego części) odwołują się do źródeł takich jak powieści, krótkie historie lub do systemu Warcraft RPG. Informacje tu zamieszczone niekoniecznie muszą występować w World of Warcraft lub innych oficjalnych źródłach.

Paladyn wojownik nie walczy ze "złem" w powszechnym sensie znaczenia tego terminu. To prestiżowa klasa świętych wojowników, którzy bronią Azeroth zwłaszcza przed zastępami demonów i Nieumarłych. Obecność zła dla paladyna wojownika jest niedopuszczalna, ale to zniszczenie i rozpad są jego największymi wrogami. Paladyni wojownicy ślubują dochować wiary w Świętą światłość. Upoważnieni przez Światłość, ci potężni wojownicy władają swoją bronią i świętym ogniem w bitwach przeciwko wszystkim, którzy depczą niewinność i łagodność. Paladyni wojownicy powszechnie należą do rycerzy Silver Hand.

Nowicjusz musi znaleźć paladyna wojownika, żeby z nim trenować i przejść inicjację. Zwykle paladyn wojownik wyznacza później takiemu śmiałkowi strasznie ciężkie zadanie do wykonania.

Najbardziej doświadczeni wojownicy paladyni stają się Epickimi paladynami wojownikami.

Słynni paladyni-wojownicy

Uwagi

Prestiżowa klasa paladynów wojowników z Warcrafta, została zastąpiona w World of Warcraft rdzenną klasą paladynów z powodu lepszej grywalności.

Źródła strony

http://www.wowwiki.com

Więcej w Fandom

Losowa wiki