FANDOM

Old Town

Stare Miasto

Stare Miasto jest najstarszą dzielnicą Stormwind, która wciąż nosi ślady zniszczenia przez orków podczas Pierwszej Wojny. Mieszczą się tu również najznamienitsze lokale miasta, takie jak Tawerna Świnia i Flet. Wciąż nie przezwyciężonym problemem jest przestępczość. Mimo że drewniane zabudowania wydają się być daleko w tyle za nowoczesnymi kamiennymi budowlami, większość mieszkańców Stormwind czuje niepowtarzalny urok dzielnicy. Mieszka tu większość biedniejszego społeczeństwa.

Wojownicy i łotrzykowie mogą się szkolić w koszarach, w których znajduje się Centrum dowodzenia Przymierza i oficer sprzedający ekwipunek PvP. Nieopodal znajduje się również siedziba SI:7, głównej organizacji wywiadowczej Przymierza. Jeden z przywódców Zabójców ze Stormwind jest również przywódcą SI:7, a nazywa się Mistrz Mathias Shaw.

Niewielu wie, że na piętrze "Świni i Fletu" można spotkać Kendora Kabonkę, który oferuje do sprzedaży wiele przepisów kucharskich. Jest to dobre miejste dla tych, którzy albo nie uczą się gotowania z jakiegoś powodu albo nie byli w stanie znaleźć pewnych przepisów.

Aby dostać się do Starego Miasta można iść na północny wschód od Dzielnicy Handlowej, na południe od Fortu Stormwind albo na południowy wschód od Dzielnicy Krasnoludzkiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki